تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جذب ۱۰۰ درصد سهمیه تخصیصی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از جذب ۱۰۰ درصد سهمیه تخصیصی تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان خبرداد.

کد خبر: ۱۴۰۰۳۴
۱۴:۰۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

جذب ۱۰۰ درصد سهمیه تخصیصی تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی

 

دیدارنیوز: جواد اشرفی، امروز سه شنبه ۱۷ آبان در کارگروه استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اظهار کرد: دستگاه‌های متولی پیگیری پرونده‌های مصوب کارگروه را برای حصول نتیجه و پرداخت تسهیلات را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات نباید زمان بر شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها با بی تفاوتی و اهمال کاری نباید از کنار موضوع رد شوند.

اشرفی با بیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان مانده تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در قانون بودجه ۱۴۰۰ را داریم، ادامه داد: روند جذب تسهیلات از سهمیه تخصیص یافته ۱۰۰ درصد بوده است و برای جذب سهمیه شناور نیز لازم است تا دستگاه‌های متولی و بانک‌ها با هماهنگی به روند جذب سرعت دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تذکر جدی به دستگاه‌ها داده شده تا در حداقل زمان ممکن پیگیری برای جذب تسهیلات را داشته باشند، تصریح کرد: فرمانداری شهرستان‌ها، دستگاه‌های متولی و بانک‌ها مانده تسهیلات را ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف کنند.

وی یادآور شد: جلسه جمع بندی کارگروه استانی تبصره ۱۸ برای ارزیابی دستگاه‌ها با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: خراسان جنوبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی