تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
معاون سیاسی استاندار بوشهر:

پردیس هسته‌ای در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و تاسیس پردیس علم و فناوری هسته‌ای در بوشهر خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۰۲۹
۱۳:۴۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

پردیس هسته‌ای در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

 

دیدارنیوز: اکبر پورات روز سه‌شنبه ۱۷ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت عظیم هسته‌ای برای تحقق آرمان‌ها و پیشبرد برنامه‌ها، به ظرفیت‌سازی در حوزه‌های فناورانه و نوآورانه و استفاده از محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی سازی قطعات و تجهیزات نیازمند جدی است.

وی اضافه کرد: براساس قانون جهش تولید، حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های فناور، کمک به تجاری سازی و توسعه بازار و زیست‌بوم فناوری در جوار صنایع مادر مورد تاکید قرار گرفته و در اولویت برنامه‌های کاری سازمان انرژی اتمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و تاسیس پردیس علم و فناوری هسته‌ای مشترک پارک علم و فناوری خلیج فارس در بوشهر و سازمان انرژی اتمی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استقرار و فعالیت واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر و طرح‌های در دست احداث ۲ و ۳ و ضرورت آینده نگری برای رفع نیاز‌های این مجموعه عظیم صنعتی در استان بوشهر و ظرفیت‌های مراکز علمی، دانشگاهی و فناوری استان با تلاش استاندار محترم بوشهر و دستور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جهت همکاری لازم به منظور تحقق این مهم صورت خواهد پذیرفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی