تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

باران کارت قرمز در سوپرجام آرژانتین!

در دیدار عجیب و غریب تیم‌های بوکاجونیورز و راسینگ در سوپرجام فوتبال آرژانتین، داور مسابقه بار‌ها از کارت قرمز خود استفاده کرد و ۱۰ بازیکن با تصمیم او اخراج شدند!

کد خبر: ۱۴۰۰۲۴
۱۳:۲۰ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

باران کارت قرمز در سوپرجام آرژانتین!

دیدارنیوز: در دیدار سوپرجام فوتبال آرژانتین ۱۰ بازیکن با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند!

دیدار موسوم به جام قهرمانان یا سوپرجام فوتبال آرژانتین بین تیم‌های بوکاجونیورز و راسینگ در قامت یک فیلم سینمایی تمام عیار به پایان رسید. در پایان این دیدار، راسینگ با برتری ۲ بریک توانست به مقام قهرمانی برسد، اما دقایق پایانی این جنگ بی سابقه، با کارت‌های قرمز پی در پی داور همراه شد.

۱۰ دقیقه پایانی این بازی به دلیل جنجالی که از روی سکوی هواداران بوکاجونیوز آغاز شد، به آشوب کشیده شد و «فاکوندو تیو» داور این دیدار در اقدامی کمتر دیده شده و شاید بی سابقه در تاریخ فوتبال ۱۰ باز از کارت قرمز خود استفاده کرد. طبق قوانین فیفا، تیمی نمی‌تواند با ۵ بازیکن کمتر از حریف به بازی ادامه دهد و به همین دلیل با اخراج «داریو بندتو» مهاجم بوکاجونیورز، عملا بازی تمام شده و نتیجه نهایی باید ۳-۰ به سود راسینگ به ثبت می‌رسید. اما با این وجود نمایش اهدای کارت‌های زرد و قرمز در لحظات پایانی بازی به قابی عجیب و ماندگار از فوتبال آرژانتین تبدیل شد.

جنگی که قبل از سوپرجام آغاز شده بود
دیدار سوپرجام فوتبال آرژانتین در سال جاری میلادی به شکل ویژه‌ای برگزار شد. بوکا جونیورز فصل پیش در هر دو رقابت داخلی کشور به مقام قهرمانی رسیده بود و به همین دلیل راسینگ که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود برای حضور در سوپرجام باید به مصاف «تیگره» دیگر نایب قهرمان فصل گذشته می‌رفت که در نهایت با پیروزی در آن دیدار به بازی حساس سوپرجام راه پیدا کرد.

بوکاجونیورز با گل «نوربرتو بریاسکو» در دقیقه ۱۹ از رقیب خود پیش افتاد، اما تنها سه دقیقه بعد «ماتیاس روخاس» بازی را برای راسینگ که توسط فرناندو گاگو هافبک آرژانتینی و سابق رئال مادرید هدایت می‌شود به تساوی کشاند. در ادامه بازی طی ۹۰ دقیقه گل دیگری در بر نداشت و دو تیم با تساوی یک بر یک راهی ۳۰ دقیقه وقت اضافه شدند؛ جایی که در پایان آن انفجار هسته‌ای رخ داد! آغاز کارت‌های قرمز از وقت‌های اضافه بود و زمانی که «کارلوس آلکاراس» در دو دقیقه مانده به پایان بازی، گل دوم راسینگ را به ثمر رساند، با حرکت تحریک آمیزی که طی شادی پس از گل خود به سمت هواداران بوکاجونیورز انجام داد، درگیری‌های شدید پایان بازی را آغاز کرد.

ادامه ماجرا
آلکاراس به دلیل تحریک تماشاگران حریف با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. «لوئیس ادوینکولا» و «کارلوس سامبرانو» از بوکاجونیورز هم به دلیل واکنش نشان دادن به حرکت آلکاراس از زمین بازی اخراج شدند. با وجود این اتفاقات بازی از سر گرفته شد تا «داریو بندتو» مهاجم پر حاشیه بوکاجونیوز با حرکات دست خود به اتهام پرداخت پول توسط راسینگ به داوران برای دریافت کمک اشاره کرد. داور پس از بازبینی این صحنه بندتو را نیز از زمین بازی اخراج کرد. در ادامه دو بازیکن دیگر از بوکاجونیورز نیز از زمین بازی اخراج شدند تا طبق قانون بازی تمام شده و ۳ بر صفر به نفع راسینگ باشد، هرچند دیدار باز هم ادامه پیدا کرد.

در مجموع از دقیقه ۹۵ تا دقیقه ۱۳۰ (۱۰ دقیقه زمان تلف شده برای وقت‌های اضافه!) ۱۰ بازیکن از ۲ تیم اخراج شدند که سهم بوکا ۷ کارت قرمز و سهم راسینگ ۳ کارت قرمز بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی