تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حضور بدون حجاب نیلوفر مردانی در ترکیه/ وزارت ورزش: بدون مجوز بوده!

حضور بدون حجاب نیلوفر مردانی، بانوی اسکیت‌باز کشورمان در مسابقات ترکیه که بر سکوی اول ایستاد، با واکنش وزارت ورزش و جوانان مواجه شده؛ وزارت ورزش ضمن تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه، اعلام کرد که مردانی از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

کد خبر: ۱۴۰۰۱۹
۱۲:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

حضور بدون حجاب نیلوفر مردانی در ترکیه/ وزارت ورزش: بدون مجوز بوده!

دیدارنیوز: پس از حضور بدون حجاب نیلوفر مردانی در مسابقات ترکیه، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، بانوی اسکیت‌باز کشورمان بدون مجوز شورای برون مرزی در این مسابقات شرکت کرده است.

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

براساس اطلاعیه منتشر شده در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه با تأکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه اعلام کرد براساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.

به گزارش دیدارنیوز، اقدام نیلوفر مردانی در اسکیت زنان در حالی صورت گرفته که ماه گذشته حضور بدون حجاب الناز رکابی در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی بحث‌های زیادی درباره حجاب ورزشکاران به راه انداخته بود.

حضور بدون حجاب نیلوفر مردانی در ترکیه/ وزارت ورزش: بدون مجوز بوده!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی