تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امیرعبداللهیان: ایرانیان مقیم اروپا سرمایه‌های مهمی هستند

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

کد خبر: ۱۴۰۰۰۳
۰۹:۴۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: ایرانیان فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم در خارج از کشور هستند

دیدارنیوز: وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: هم‌وطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته (سه شنبه) در یک گفت‌وگوی برخط با سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های اروپایی، بر اهمیت تلاش مضاعف نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تحت عنوان "سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند" در شرایط چالش‌های بین‌المللی تاکید کرد.

وزیر امورخارجه یادآور شد: مواجهه با این چالش‌ها مستلزم کنشگری فعال، قدرتمند و موثر نمایندگی‌های کشورمان برای ارتقاء منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند، بویژه اهمیت ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا را یادآور شد.

در این دیدار برخط، سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌های خود در خصوص آخرین تحولات در روابط کشورمان با کشور‌های اروپایی را با وزیر خارجه کشورمان در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی