تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

امیرعبداللهیان: ایرانیان مقیم اروپا سرمایه‌های مهمی هستند

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

کد خبر: ۱۴۰۰۰۳
۰۹:۴۶ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: ایرانیان فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم در خارج از کشور هستند

دیدارنیوز: وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: هم‌وطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته (سه شنبه) در یک گفت‌وگوی برخط با سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های اروپایی، بر اهمیت تلاش مضاعف نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تحت عنوان "سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند" در شرایط چالش‌های بین‌المللی تاکید کرد.

وزیر امورخارجه یادآور شد: مواجهه با این چالش‌ها مستلزم کنشگری فعال، قدرتمند و موثر نمایندگی‌های کشورمان برای ارتقاء منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند، بویژه اهمیت ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا را یادآور شد.

در این دیدار برخط، سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌های خود در خصوص آخرین تحولات در روابط کشورمان با کشور‌های اروپایی را با وزیر خارجه کشورمان در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی