تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
گزارش دیدار از تمرین تیم ملی در روزی که برگ‌های کمپ ریخت!

حرف‌های درگوشی کی‌روش با تاج و آندو + ویدیو

تمرین صبح امروز تیم ملی با حضور پرتعداد خبرنگاران پیگیری شد. قرار بود کارلوس کی‌روش و دو نفر از بازیکنان مصاحبه کنند که در نهایت فقط دو ملی‌پوش برای گفتگو حاضر شدند.

کد خبر: ۱۳۹۹۷۳
۱۵:۵۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱

تیم ملی تمرین

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: برای آنهایی که قصد دارند به هر طریق بلیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی قطر را داشته باشند، ظاهرا کنار در ورودی اردوگاه تیم‌های ملی جای خوبی است. صبح امروز و کمی قبل از آغاز تمرین، دو نفر بلیت‌های سه بازی ایران را برای فروش همراه آورده بودند و با قیمت هر یک ۵۰ میلیون! تومان دنبال مشتری می‌گشتند. اما آنهایی که از در وارد می‌شدند عموما خبرنگارانی بودند که هنوز نحوه حضور آنها در قطر کاملا مشخص نشده است.

خبرنگاران وعکاسان که مشتری نبودند می‌خواستند زودتر به زمین تمرین تیم ملی برسند چون حدود نیم ساعت برای دید زدن تیم ملی و حرف کشیدن از کی‌روش وقت داشتند. حضور پرتعداد رسانه‌ها در زمین تمرین تیم ملی برای گفتگو با آقای سرمربی اما راه به جایی نبرد و تنها دو بازیکن یعنی سید حسین حسینی دروازه‌بان و امید نورافکن هافبک تیم ملی، برای پاسخگویی به سوالات خبرنگارها به کنار زمین آمدند. نقطه اشتراک در صحبتهای هر دو، آنالیز دقیق کادر فنی از بازی‌های حریفان ایران در جام جهانی بود.

ویدیو کوتاه تمرین امروز را اینجا ببینید

 

در یک ساعتی که کنار زمین بودیم کارلوس کی‌روش در زمین دست‌هایش را از پشت به هم گره کرده بود و متفکرانه، راه می‌رفت بدون اینکه نکات فنی را به بازیکنان بگوید، انگار در افکار خودش غرق شده بود. کارلوس فقط دو بار کنار زمین آمد تا با دو مهمان ویژه امروز تیم ملی، صحبت کند. آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق ایران و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال.

در کنار زمین برگ‌های پاییزی و کنتراست زیبای آن با رنگ سبز چمن توجه ها را بیشتر از تمرین ملی پوشان جلب می کرد چرا که بازیکنان در منتهی الیه سمت چپ زمین و جایی دور از دسترس عکاسان و خبرنگاران بازیکنان تیم ملی تمرین می کردند و کمتر می شد فهمید که چه برنامه تاکتیکی را دنبال می‌کنند. فقط دروازبان‌ها جلوی دید بودند که بیشتر به نظر‌ می‌رسید برنامه تمرینی آنها برای گرم کردن است. شاید در یک ساعت بعدی تمرین تیم ملی که پشت درهای بسته بود کی‌روش برنامه ویژه‌ای برای بازیکنان داشت. موقع بیرون آمدن از کمپ تازه میرشاد ماجدی از راه می‌رسد، شاید سرپرست سابق فدراسیون  میهمان بعدیرکی‌روش باشد.

تیم ملی آخرین دیدار دوستانه خودش را پیش از عزیمت به قطر در روز ۱۹ آبان، مقابل نیکاراگوئه بدون تماشاگر و تنها با حضور خبرنگاران برگزار می کند و پس از آن ۲۳ آبان ملی پوشان راهی کشور قطر خواهد شد‌.

گزارش تصویری تمرین تیم ملی؛ عکس‌ها: آرش راهبر

 

حرف‌های درگوشی کی‌روش با تاج و آندو + ویدیو

 

تیم ملی

 

تیم ملی

 

حرف‌های درگوشی کی‌روش با تاج و آندو + ویدیو

 

تیم ملی

 

تیم ملی

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی