تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اتفاق خوب قبل از جام‌جهانی؛ آشتی «رحمتی» با کی‌روش!

پس از گذشت چند سال از اختلافات مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی با کارلوس کی‌روش که منجر به حذف او از تیم‌ملی شد، سرمربی فعلی آلومینیوم اراک با حضور در تمرین یوزها با کی‌روش به گفتگو پرداخت تا اختلافات در آستانه جام جهانی قطر برطرف شود و آشتی این دو جو خوبی را در فضای تیم ملی ایجاد کند.

کد خبر: ۱۳۹۸۸۷
۱۱:۳۷ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱

اتفاق خوب قبل از جام‌جهانی؛ آشتی «رحمتی» با کی‌روش!

دیدارنیوز: دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران با حضور در تمرین این تیم، با سرمربی یوز‌های ایرانی گفتگو کرد تا اختلافات میان این دو نفر پایان یابد.

پیش از شروع تمرین امروز (یکشنیه) تیم ملی فوتبال ایران، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به همراه سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری سرمربی آلومینیوم اراک و مربی استقلال در محل تمرین حاضر شدند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ضمن استقبال از دو شاگرد سابق خود، با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. سرمربی تیم ملی درباره مسائل فنی با این دو صحبت کرد و به شوخی از رحمتی پرسید چرا مو‌های او بیشتر از مو‌های حیدری سفید شده است!

رحمتی اواخر سال ۱۳۹۲ اعلام کرد که به‌صورت موقت، از حضور در تیم ملی خداحافظی می‌کند که کی‌روش هیچ‌گاه حاضر به دعوت مجدد از سنگربان پیشین استقلال نشد. همین موضوع سبب بروز اختلافاتی میان این دو نفر شد که به نظر می‌رسد این اختلاف امروز به پایان رسیده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی