تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای؛ نبرد ایران با برزیل برای قهرمانی

تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیداری زیبا که با گل‌های تماشایی ملی‌پوشان همراه بود، ۵ بر ۲ از سد امارات گذشت و حریف برزیل در فینال جام بین‌قاره‌ای شد.

کد خبر: ۱۳۹۸۶۳
۲۰:۴۶ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای؛ ایران حریف برزیل شد

دیدارنیوز: ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با شکست امارات راهی فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (شنبه)، در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ مقابل امارات میزبان مسابقات صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید تا فردا ششمین فینال خود در این رقابت‌ها را مقابل برزیل برگزار کند.

مهدی شیرمحمدی، امیرحسین اکبری (۲ گل) ‏، مسلم مسیگر و علی میرشکاری گل‌های ساحلی‌بازان کشورمان را مقابل امارات به ثمر رساندند.

ساحلی‌بازان کشورمان در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به قهرمانی این رقابت‌ها رسیده‌اند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، برزیل با نتیجه ۶ بر ۵ از سد پاراگوئه گذشت و برای ششمین‌بار به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای صعود کرد تا حریف شاگردان علی نادری شود.

برنامه دیدار‌های رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها به شرح زیر است:

یکشنبه ۱۵ آبان (رده‌بندی)، امارات - پاراگوئه ساعت ۱۸:۱۵

یکشنبه ۱۵ آبان (فینال)، ایران - برزیل ساعت ۱۹:۳۰

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی