تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ارسلان مطهری یک درس بزرگ برای همه بازیکنان است که تسلیم نمی‌شوند

ساپینتو: بخشی از قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال کشورمان گفت: من یک خارجی در کشور شما هستم. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم که خوشحال باشند.

کد خبر: ۱۳۹۷۵۱
۱۹:۴۳ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

ساپینتو: بخشی از قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

دیدارنیوز: سرمربی استقلال می‌گوید تیمش لایق قهرمانی در سوپرجام بود.

ریکاردو ساپینتو، پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: بابت نتیجه خوشحالم. تیم حریف را کاملا کنترل کردیم. یک گل زدیم و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. بردن اولین سوپرجام برای استقلال رقم خورد. به بازیکنان گفتم که ما تاریخ‌ساز خواهیم بود. لایق این مساله بودیم و سخت کار کردیم. در چند جبهه داشتیم می‌جنگیدیم و پاداش خود را گرفتیم.

او ادامه داد: ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم. یک پیروزی خوب را به دست آوردیم. فرصت برای بازیکنان وجود خواهد داشت. باید از فرصت استفاده کرد. مطهری از فرصت خود استفاده کرد و به کار خود ادامه داد. ارسلان یک درس بزرگ برای همه بازیکنان است که تسلیم نمی‌شوند و منتظر فرصت هستند.

او درباره احساساتش پس از قهرمانی گفت: چند ماه سخت را داشتیم و خیلی سختی کشیدیم. جریمه من واقعا عادلانه نبود. این نتیجه جنگ و کار کردن ما بود. از وقتی به استقلال آمدم، خواستم جام‌ها را ببرم. این اولش است و امیدوارم که بیشتر ببریم. برای هواداران استقلال خوشحال هستم و باعث تاسف است که هواداران در استادیوم نبودند.

ساپینتو درباره نحوه برگزاری بازی در کرمان گفت: استادیوم برای سوپرجام خوب نبود. سه گزینه بهتر برای این بازی داشتیم، اما در نهایت این استادیوم انتخاب شد.

سرمربی استقلال درباره تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: این برای همه تیم‌ها یکسان است. وقتی شما روی فرم هستید، دوست دارید ادامه دهید، اما مسابقات جام جهانی در پیش است و این زندگی است. این تعطیلات در اواسط لیگ است و سعی می‌کنیم خود را سازگار کنیم و قوی‌تر شویم.

سرمربی استقلال درباره برنامه شروع مجدد استقلال برای تمرینات گفت: چند روز برای بازیکنان تعطیلات در نظر گرفتم. تغییرات مدیریتی برنامه‌های ما را عوض کرد و ما سعی می‌کنیم این مساله را حل کنیم.

ساپینتو در پایان گفت: من یک خارجی در کشور شما هستم. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم که خوشحال باشند. من مردم ایران را دوست دارم و این مهم است که مردم زندگی سرشار از خوشحالی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی