تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نویر: به سرطان پوست مبتلا شده‌ام

مانوئل نویر، دروازه‌بان مطرح و پرافتخار بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلا شده‌ و به همین خاطر سه بار عمل جراحی کرده‌ است.

کد خبر: ۱۳۹۷۴۱
۱۷:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

نویر: به سرطان پوست مبتلا شده‌ام

دیدارنیوز: سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلا شده است.

به نقل از بیلد، مانوئل نویر، سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان خبر شوک‌آوری برای هواداران خود داشت.

او از ابتلایش به سرطان پوست خبر داد و نوشت: من به سرطان پوست مبتلا شده‌ام و به همین خاطر سه بار عمل جراحی کرده‌ام که خوشبختانه هر سه موفقیت‌آمیز بوده است.

او ادامه داد: باتوجه به این که همواره در اردو‌ها شرکت می‌کنم باید به خوبی صورتم را در برابر آفتاب حفظ کنم و این کار من را مشکل می‌کند.

روزنامه بیلد اعلام کرد که نویر هیچ مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارد و می‌تواند ژرمن‌ها را در این رقابت بزرگ همراهی کند.

این دروازه‌بان باتجربه به خاطر آسیب دیدگی دیدار‌های اخیر بایرن مونیخ را از دست داد و اخیرا به تمرین تیم اضافه شد تا در بازی بعدی بایرن در بوندسلیگا بتواند به میدان رود.

بایرن مونیخ در غیاب نویر نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و توانست مقتدرانه و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی