تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نماینده زابل: با چه زبانی بگویم به مشکلات آب سیستان و بلوچستان رسیدگی شود؟

حبیب الله دهمرده، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور و مسئولان کشور خواست تا به مشکل کم آبی در استان سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند.

کد خبر: ۱۳۹۷۳۵
۱۳:۲۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

نماینده زابل: با چه زبانی بگویم به مشکلات آب سیستان و بلوچستان رسیدگی شود؟

دیدارنیوز: حبیب الله دهمرده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری فراجا گفت: به خود می‌بالیم که چنین رهبری داریم.

وی با بیان اینکه از خلق حماسه و حضور در صحنه مردم شریف ایران تقدیر و تشکر کرده و در مقابل عظمت آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورم، گفت: در عین حال از کوتاهی و قصور مجلس، دولت و سایر عناصر عذرخواهی می‌کنم، شأن مردم در تراز جمهوری اسلامی ایران این نیست، لذا باید همگی دست به دست هم دهیم تا این کاستی‌ها جبران شود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: موضوعاتی در خصوص شیاطین اِنس و جِن که برای سرزمین مقدس ایران خواب و خیال دیده اند، مطرح می‌کنم. شما بنده را می‌شناسید که استاد دانشگاه بوده و لیسانس خود را در دانشگاه اصفهان و فوق لیسانس و دکتری خود را در دانشگاه آکسفورد انگلستان گذرانده ام و سالیان زیادی رئیس دانشگاه و استاندار ۳ استان بودم، لذا با توجه به اینکه در ایام پرافتخار استکبارستیز ۱۳ آبان قرار داریم، مطالب علمی را خطاب به دانش آموزان و دانشجویان مطرح می‌کنم.

دهمرده عنوان کرد: به صحبت‌های مطرح شده در جلسه سال گذشته نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم جعلی صهیونیستی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا توجه کنید که چه نسخه‌هایی برای ایران می ‎پیچد. بایدن مفلوک از وی سوال می‌کند، اگر در زمینه تحریم انرژی هسته‌ای ایران و توطئه‌های ایجاد شده شکست خوردیم چه کاری باید انجام دهیم؟ در پاسخ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطالبی را تحت عنوان دکترین «هزار کارد و خنجر» مطرح می‌کند.

وی اظهار کرد: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی خطاب به بایدن عنوان می‌کند «پیشرفت‌های ایران را مخفی و مشکلات و نارسایی‌ها در این کشور را ضریب داده و پیشرفت کشور‌های دشمن ایران را بزرگ کنید، اگر رژیم ایران به سمت فسادستیزی حرکت کرد، آن را به مسئولان نظام نسبت دهید و این مساله را پیوسته ادامه داده و مردم را از بهتر شدن اوضاع ایران ناامید کنید. در هر اعتراض و شورش کشته سازی کرده و به هر بهانه‌ای روحانیت را مسخره کرده و به دنبال ترویج و تبلیغ آدم‌های ناکارآمد در انتخابات باشید تا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شود. فساد مسئولان را به نظام جمهوری اسلامی نسبت داده و به چهره قهرمانان و پاکان عرصه سیاست و خدمت توهین کرده و لجن بپاشید و مردم را در برابر مردم قرار دهید تا کشور دوقطبی و چند قطبی شود. مردم کُرد، ترکمن، فارس و بلوچ را در مقابل هم قرار داده تا مشکلات از درون ایجاد شود.»

نماینده مردم زابل افزود: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد که تا می‌توانید به مسئول شماره یک کشور که منظور، ولی امر مسلمین جهان است، توهین کرده و همه مشکلات را به وی نسبت دهید چرا که این ناپاکان، حرامخوران و شیاطین می‌دانند تا زمانی که حضرت آقا در راس امور باشند با دو دقیقه صحبت کردند همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کنند؛ بنابراین راس این سرزمین را هدف قرار دادند، لذا باید مراقبت کنید.

دهمرده با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۱۳ آبان خطاب به دانش آموزان و دانشجویان عنوان کرد: بدانید که بنده به عنوان یک عنصر دانشگاهی به وجود شما افتخار می‌کنم، شما کسانی هستید که به فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب دوم را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زده و شما برای اولین بار پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیدید، بنابراین شما با یَد واحده در مقابل این مکّاران بایستید تا برای ما خواب و خیال نبینند.

وی با طرح این سوال که «آیا آمریکا به پیشرفت کشور ایران علاقه‌مند است؟» عنوان کرد: آمریکا به هر کشوری از جمله عراق، سوریه، افغانستان و لبنان رفته ارمغانی جز ویرانی و بیچارگی برای مردم نداشته است. بدانید خودمان باید مملکت را بسازیم و کسی دیگری این کار را نخواهد کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس در رابطه با مشکلات استان سیستان و بلوچستان و حوزه انتخابیه اش گفت: مسائل بسیار زیاد بوده، اما به دلیل کمبود وقت به یک نکته از آن بسنده می‌کنم. مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور باید نسبت به مشکلات کم آبی استان سیستان و بلوچستان پاسخ دهند. دشمنان کشور و بدخواهان بشری از جمله آمریکا، انگلستان، آل سعود و اسرائیل سد کمالخان را بستند تا مردم ولایی این سرزمین که همواره در برابر تمامی توطئه‌های در شرق کشور می‌ایستند، کوچ کنند. با چه زبانی بگویم به مشکلات کمبود آب منطقه رسیدگی کنید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی