تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سوپر جام، اتفاق خوب اما بی‌موقع

زیره به کرمان بُردن!

سرانجام قهرمان لیگ استقلال و قهرمان جام حذفی نساجی عصر امروز در کرمان به میدان می‌روند تا قهرمان سوپر جام مشخص شود.

کد خبر: ۱۳۹۷۱۸
۱۱:۰۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

سوپر جام استقلال نساجی

 

دیدارنیوز‌ـ شقایق آسیایی: سرانجام پس از مدت‌ها که هواداران فوتبال منتظر برگزاری بازی سوپر جام بودند‌ این دیدار امروز در کرمان برگزار می شود. شاید در شرایطی بهتر حضور پرشور هوادارن پرتعداد استقلال و هواداران متعصب مازنی می‌توانست یکی از جذابیت‌های این دیدار باشد. اما در حال حاضر ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان قهرمان لیگ و جام حذفی است. اگر این بازی در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شد، شاید حتی یک صندلی هم خالی نمی‌ماند اما به هر دلیل تک بازی سوپر جام در کرمان و بدون حضور تماشاگران خواهد بود، گویی زیره فوتبال را به کرمان برده باشند!

اما در آستانه این بازی مهم، استقلال در لیگ شرایط خوبی دارد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. شاگردان ساپینتو آماده‌اند تا با کسب اولین قهرمانی به قول این مربی پرتغالی که وعده ۴ جام را در ابتدای فصل به هوادارها داده بود، عمل کنند. البته روز گذشته و در آخرین تمرین استقلال خبر شوکه کننده مصدومیت سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان اول آبی ها بود که از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد، اما به گفته کادر پزشکی استقلال این آسیب دیدگی جزئی است و حسینی مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال در دیدار سوپر جام ندارد.

از طرفی مازندرانی‌ها هم با حمید مطهری امیدواری زیادی دارند. هر چند این تیم هفته گذشته نتیجه را سه بر صفر به آلومنیوم اراک در لیگ واگذار کرد ولی نساجی موفق شده گل‌گهر مدعی و فولاد مقاوم را شکست دهد و این نشان می دهد که نساجی رقیب آسانی برای استقلال نیست.

قهرمانی در سوپر جام می تواند اولین چالش مربی استقلال در ایران باشد. در صورتی که ساپینتو امروز جام را بالای سر ببرد، اولین سوپرجام تاریخ باشگاه استقلال را به نام خود به ثبت می رساند و چهارمین مربی خارجی خواهد بود که بعد از رایکوف، جگیچ و شفر موفق به فتح جام برای استقلال شده است. مربی پرتغالی استقلال البته کارنامه خوبی در این زمینه ندارد و شاید سوپر جام یک چالش برای خود او هم به حساب بیاید چرا که در ۱۲ سال گذشته تنها موفق شده با تیم استاندارد لی‌یژ بلژیک، یک جام بیاورد بنابراین امروز می تواند روز مهمی برای شخص ریکاردو ساپینتو باشد. سرمربی استقلال باید حواسش باشد که زیاد عصبانی نشود چرا که کارت قرمز برای او و یا بازیکنانش در دیدار آینده لیگ و محرومیت احتمالی در دربی موثر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی