تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انتخابات اسرائیل؛ درگیری حامیان نتانیاهو و لیبرمن

همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی در اسرائیل، ستاد مرکزی حزب «اسرائیل خانه ما» از حمله طرفداران حزب لیکود به حامیان لیبرمن خبر داده است.

کد خبر: ۱۳۹۶۶۷
۱۶:۵۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱

انتخابات اسرائیل؛ درگیری حامیان نتانیاهو و لیبرمن

دیدارنیوز: ستاد مرکزی حزب «اسرائیل خانه ما» با انتشار بیانیه‌ای از حمله طرفداران حزب لیکود، حزب متبوع نتانیاهو به طرفداران حزب اسرائیل خانه ما و آویگدور لیبرمن خبر داد.

این حزب در بیانیه خود مدعی شد طرفداران نتانیاهو با حمله به هواداران لیبرمن اقدام به پاره‌کردن تصاویر و تبلیغات حزب اسرائیل خانه ما کرده‌اند.

همزمان جروزالم پست نیز از حمله طرفداران نتانیاهو به یک مرکز اقامتی در تل‌آویو و جلوگیری از حضور یک پیر زن در محل اخذ رای‌گیری خبر داده است.

ساعتی قبل «هدار مختار» رهبر حزب نوظهور «جوانان پرشور» نیز مدعی شد که در بیرون از شعبه اخذ رای هدف حمله معترضین قرار گرفته است.

بیست و پنجمین انتخابات کنست اسرائیل از صبح امروز آغاز شده و انتظار می‌رود نتایج اولیه پس از اتمام ساعات رای‌گیری در ساعات بامدادی روز چهارشنبه اعلام شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی