تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

درخواست اوکراین برای حذف ایران از جام‌جهانی!

کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال اوکراین عصر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که از فیفا درخواست کرده پیشنهاد حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر را بررسی کند.

کد خبر: ۱۳۹۶۰۸
۱۹:۴۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

درخواست اوکراین برای حذف ایران از جام‌جهانی!

دیدارنیوز: فدراسیون فوتبال اوکراین پیشنهاد حذف تیم ملی ایران از جام جهانی قطر را ارائه کرده است.

هفت روز پیش بود که مدیرعامل باشگاه شاختار دونتسک اوکراین در اظهار نظری عجیب، گفت که تیم ملی فوتبال این کشور باید به‌جای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کند.

این پایان تقلا‌های مقامات فوتبال اوکراین برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی به شمار نمی‌رود. کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال اوکراین عصر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که از فیفا درخواست کرده پیشنهاد حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر را بررسی کند.

نقض حقوق بشر و کمک به روسیه در جنگ با اوکراین، از جمله مواردی است که فدراسیون فوتبال اوکراین بر اساس آنها، خواستار حذف تیم ملی کشورمان از مهم‌ترین رویداد فوتبال جهان شده است.

در هفته‌های اخیر کارزار‌هایی برای حذف ایران از جام جهانی قطر به وجود آمده بود و حتی گفته شد فیفا در نشست کنگره خود (روز ۳۰ مهر) به این موضوع رسیدگی کند. با این حال هیچ صحبتی پیرامون موضوع فوق در کنگره فیفا مطرح نشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی