تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پدر علم ژنتیک ایران کجاست؟

در شرایطی که خبر مفقود شدن پروفسور فرهود، پدر علم ژنتیک ایران در برخی رسانه‌ها منتشر شده، یک منبع آگاه گفته: «هیچ کدام از نهاد‌های امنیتی در روز‌های اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان صحت ندارد.».

کد خبر: ۱۳۹۶۰۳
۱۸:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

پدر علم ژنتیک ایران کجاست؟

دیدارنیوز: پس آنکه روز گذشته خبری از مفقود شدن پروفسور فرهود منتشر شد یک منبع آگاه دستگیری داریوش فرهود توسط نهاد‌های امنیتی را تکذیب کرد.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام نزدیکان وی پروفسور داریوش فرهود از روز گذشته در محل کار خود حضور نیافته و همکاران وی نیز از سرنوشتش خبری ندارند.

پس از آنکه شایعاتی مبنی دستگیری منتشر شد؛ یک منبع آگاه ضمن تکذیب دستگیری پروفسور فرهود گفت: «هیچ کدام از نهاد‌های امنیتی در روز‌های اخیر چنین فردی را دستگیر نکردند و موضوع دستگیری ایشان صحت ندارد.»

صبح روز گذشته ادعایی در خصوص مفقود شدن پروفسور "داریوش فرهود" پدر علم ژنتیک ایران، در ساعت ۵:۵۵ دقیقه (صبح یکشنبه ۸ آبان‌ماه) منتشر شد. با توجه به وضعیت سنی و همچنین عدم فعالیت پروفسور فرهود در حوزه رسانه‌ای و سیاسی فرضیه دستگیری دور از ذهن است.

پروفسور "داریوش فرهود"، چهره علمی شناخته‌شده‌ای در ایران و جهان محسوب می‌شود و از ۵۰ سال قبل (سال ۱۳۵۱) و از زمان بازگشت به کشور در کلینیک ژنتیک و کمک به بیماران مشغول است.

مطلب مرتبط: 

هشدار پروفسور ایرانی درخصوص اهمیت «غربالگری جنین»؛ این راه جوان‌سازی جمعیت کاملا غلط است

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی