تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ظریف: مخالفان گفتگو، خشونت را ترجیح می‌دهند

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق کشورمان با اشاره به اینکه میانه‌روی باعث عصبانیت افراط‌گرایان می‌شود، نوشت: گفت‌وگویی که بر مبنای احترام متقابل و آمادگی برای گوش دهی به جای موعظه کردن و اتهام‌زنی باشد، تنها راه خروج از مخمصه ملی کنونی‌مان است. مخالفان گفتگو - به رغم ظاهرسازی و شعار‌ها - به نظر خشونت را ترجیح می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۹۶۰۱
۱۸:۰۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

ظریف: گفتگو تنها راه خروج از مخمصه ملی کنونی است

دیدارنیوز: وزیر خارجه پیشین کشورمان در توییتی نوشت که گفتگو تنها راه خروج از "مخمصه ملی کنونی" است.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان روز دوشنبه در توییتی نوشت: میانه روی باعث عصبانیت افراط‌گرایان می‌شود. ما در سال ۲۰۱۵ با تولد برجام بر این عصبانیت غلبه کردیم. حملات افتراآمیز توسط افراط‌گرایان داخلی ادامه دارد. حال من و خانواده‌ام هدف دروغ‌های بدنهاد از سوی خارج قرار گرفته‌ایم.

وی در توییت دیگری نوشت: من ۴ دهه از عمرم را صرف توقف جنگ، تشویق به گفتگو و مهار کردن بحران‌ها کردم. هم‌اکنون به عنوان یک شهروند حقیقی من اجازه دروغ‌پراکنی، ارعاب و اعمال تحریم‌های بدنهاد برای منحرف کردن من از مسیرم را نمی‌دهم.

ظریف در ادامه نوشت: گفت‌وگویی که بر مبنای احترام متقابل و آمادگی برای گوش دهی به جای موعظه کردن و اتهام‌زنی باشد، تنها راه خروج از مخمصه ملی کنونی‌مان است. مخالفان گفتگو - به رغم ظاهرسازی و شعار‌ها - به نظر خشونت را ترجیح می‌دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی