تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
سوال از زارع‌پور به صحن می‌رود

نماینده مجلس: از پاسخ وزیر ارتباطات درباره مسدودسازی و کندی اینترنت قانع نشدم

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تایباد و تربت‌جام در مجلس اعلام کرد که از پاسخ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره مسدودسازی و کندی اینترنت در کشور قانع نشده و از ارجاع سوال خود از وزیر ارتباطات به صحن مجلس خبر داد.

کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
۱۲:۲۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

نماینده مجلس: از پاسخ وزیر ارتباطات درباره مسدودسازی و کندی اینترنت قانع نشدم

دیدارنیوز: نماینده تربت جام و تایباد در مجلس از ارجاع سوال خود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحن مجلس خبر داد.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، نماینده مردم تایباد و تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی، درخصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع با موضوع سوال نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور پاسخگویی وزیر به سوالات نمایندگان برگزار شد.

وی ادامه داد: من از وزیر ارتباطات دو سوال داشتم که سوال نخست ملی و در بحث کندی سرعت اینترنت بود که این مساله کندی اینترنت و مسدودسازی نارضایتی زیادی در کشور ایجاد کرده است.

نماینده مردم تایباد و تربت‌جام در ادامه اظهار کرد: سوال دوم بنده منطقه‌ای و در رابطه با وضعیت آنتن‌دهی ضعیف موبایل و اینترنت در روستا‌های حوزه انتخابیه بنده بود که وزیر هم قبول کرد ۴۷ روستا واقعا در بحث آنتن‌دهی مشکل دارند.

وی گفت: به نظر من توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و سوال به صحن خواهد آمد.

جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد که اسامی نمایندگان سوال‌کننده از وزیر ارتباطات به شرح ذیل است: سید غنی نظری نماینده خلخال، معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا، محمدصفری ملک میان نماینده رودسر، احمد نادری نماینده تهران، پرویز اوسطی نماینده قروه، احمد محرم‌زاده یخ‌فروزان نماینده اهر و هریس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم، رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل، مهرداد ویس‌کرمی نماینده خرم آباد و جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت‌جام و تایباد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی