تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

تجاوز نظامی روسیه؛ قطعی آب و برق کی‌یف پس از حمله موشکی

با اعلام مقامات اوکراینی، در پی حملات گسترده ارتش متجاوز ولادیمیر پوتین به زیرساخت‌های حیاتی، کی‌یف و چند شهر مهم دیگر اوکراین با قطعی آب و برق مواجه شده است.

کد خبر: ۱۳۹۵۷۳
۱۱:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ انفجار در کی‌یف و چند شهر اوکراین و قطعی گسترده برق

دیدارنیوز: مقامات اوکراینی صبح دوشنبه از حملات گسترده روسیه به زیرساخت‌های حیاتی در کی‌یف، خارکیف و دیگر شهر‌ها خبر دادند.

به نقل از اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی TSN اوکراین گزارش داد که دست کم پنج انفجار در مناطق مختلف کی‌یف و منطقه ویشهرود شنیده شده است.

آنتون گراشچنکو، مشاور ارشد ریاست جمهوری اوکراین گفت، ۴۰ موشک کروز روسیه به سمت اوکراین شلیک شد.

کی‌یف ایندیپندنت در توییتی نوشت: حدود ۷ تا ۸ انفجار در اوایل روز دوشنبه در کی‌یف شنیده شد.

ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف با انتشار پستی در تلگرام به شهروندان گفت: در بخشی از پایتخت اوکراین برق و آب قطع شده است. مهندسان برق پس از آسیب به تاسیسات انرژی که برق حدود ۳۵۰۰۰۰ آپارتمان در کی‌یف را تامین می‌کند، در حال کار برای بازگرداندن برق هستند. متخصصان به همراه سایر مقامات تمام تلاش خود را برای تثبیت وضعیت در اسرع وقت انجام می‌دهند.

اوله سینیهوبوف، فرماندار منطقه خارکیف در تلگرام تایید کرد که زیرساخت‌های این شهر تحت تاثیر حملات قرار گرفته است.

در خارکیف، مترو کار خود را متوقف کرد. راه آهن اوکراین گزارش داد برق برخی از خطوط راه آهن اوکراین نیز قطع شده است.

این حمله دو روز پس از آن صورت گرفت که روسیه اوکراین را به حمله پهپادی به ناوگان دریای سیاه روسیه در سواحل شبه جزیره کریمه متهم کرد. اوکراین این حمله را رد کرده است، اما مسکو همچنان اعلام کرده است که مشارکت خود را در توافقی با میانجیگری سازمان ملل برای اجازه عبور امن کشتی‌های حامل غلات از اوکراین متوقف می‌کند.

مسکو دو روز پس از بمباران پل کریمه که به اعتقاد روسیه توسط اوکراین انجام شد، حملاتی را علیه اوکراین آغاز کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی