تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هانیه رستمیان: زود است قول مدال بدهم

هانیه رستمیان، ملی‌پوش تپانچه کشورمان که در مسابقات جهانی مصر موفق شد اولین سهمیه المپیکی ایران در پاریس را کسب کند، گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است. تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان پیش بینی کرد در مسابقات چه می‌شود.

کد خبر: ۱۳۹۵۵۲
۰۸:۲۵ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

هانیه رستمیان: زود است قول مدال بدهم

دیدارنیوز: هانیه رستمیان گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است، تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست.

هانیه رستمیان، بعد از کسب سهمیه المپیک گفت: قهرمانی جهان مصر اولین فرصت گرفتن سهمیه پاریس بود. سطح مسابقات خیلی بالا بود، همه تیراندازان با آمادگی کامل برای گرفتن سهمیه آمده بودند.

دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: در مقدماتی ۲۵ متر با ارتقای رکورد خودم دوم شدم، در فینال هم در رده پنجم قرار گرفتم و سهمیه المپیک کسب شد. خداراشاکرم که توانستم اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را بدست آورم. امیدوارم سایر تیراندازان نیز در مسابقات آینده بتوانند سهمیه بگیرند.

ملی‌پوش تپانچه در مورد اهداف و مسیر پیش روی خود گفت: بعد از کسب سهمیه المپیک با خیال راحت می‌توانم در مسابقات آینده شرکت و تمرینات را پیگیری کنم تا در المپیک بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. باید با آمادگی کامل در پاریس حاضر شوم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قول مدال المپیک را می‌دهد، گفت: برای قول مدال دادن در المپیک زود است. تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست. نمی‌توان پیش بینی کرد در مسابقات چه می‌شود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سطح آمادگی را خود حفظ کنیم.

رستمیان در ادامه گفت: با توجه به تجربه‌ای که از المپیک توکیو کسب کردم امیدوارم بتوانم در المپیک پاریس عملکرد بهتری داشته باشم.

ملی‌پوش تیراندازی ایران در پایان گفت: از خانواده خوبم که بزرگترین حامی و انگیزه من هستند تشکر می‌کنم. از سرمربی تیم آقای نصر اصفهانی، مربی بدنساز خانم سبزی و روانشناس تیم آقای قاضی عسگر تشکر می‌کنم. همچنین از مردم عزیزم که دعای خیر آن‌ها همواره همراه من بوده است تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی