تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

توماج صالحی، خواننده زیرزمینی دستگیر شد

یک خبرگزاری داخلی اعلام کرد که توماج صالحی خواننده زیرزمینی، پس از توییت‌های خود درباره ناآرامی‌های اخیر کشور در حال فرار بازداشت شده است.

کد خبر: ۱۳۹۵۲۱
۱۲:۱۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

توماج صالحی، خواننده زیرزمینی دستگیر شد

دیدارنیوز: توماج صالحی خواننده‌ زیرزمینی در مرز‌های غربی کشور در حال فرار بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم مدعی شد: «توماج صالحی خواننده زیرزمینی که جزو تبلیغ کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات اخیر بود در حال فرار از کشور دستگیر شد.

وی از خوانندگان زیرزمینی رپ و ساکن شاهین‌شهر بود که مضامین بسیاری از کار‌های او را اهانت و خشونت تشکیل می‌داد؛ او شهریورماه سال گذشته نیز برای مدتی در بازداشت به‌سر می‌برد. توماج صالحی در اتفاقات اخیر در صفحه توئیتر خود به تبلیغ خشونت و درگیری با نیرو‌های مسلح و ساخت کوکتل مولوتف می‌پرداخت و اخبار جعلی منتشر می‌کرد. او همچنین با انتشار فراخوان‌های مختلف برای شهر‌های کشور در تبلیغ اغتشاشات نقش داشت.

صالحی حتی حادثه تروریستی شاهچراغ را که گروهک داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، متوجه نظام کرده بود. او همچنین در شهر محل زندگی‌اش شاهین شهر نیز برای برپایی تجمع با فراخوان دادن و اعلام مکان تجمع تلاش می‌کرد.»

توماج صالحی، خواننده زیرزمینی دستگیر شدتوماج صالحی، خواننده زیرزمینی دستگیر شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی