تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
پیام محمدرضا عارف به مناسبت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ

خشونت محکوم است؛ چه از ناحیه حکومت چه هر شخص و گروهی

عارف: خشونت به هر صورتی باشد - چه از سوی حکومت نسبت مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت‌های مسلمان با دیگر ملت‌ها - مردود است.

کد خبر: ۱۳۹۴۱۴
۱۶:۲۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱

 پیام محمدرضا عارف به مناسبت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ
 

دیدارنیوز: محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ با بیان اینکه خشونت به هر صورتی باشد - چه در رابطه حکومت با مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت‌های مسلمان با دیگر ملت‌ها - مردود است، تاکید کزد:جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفتگو  و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز  پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد.

متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه تلخ تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ که باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد  موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

اعمال تروریستی نه تنها در تعارض با تمام ارزش‌ها و مبانی انسانی، الهی و توحیدی است بلکه از ناحیه جامعه بشری نیز به شدت محکوم و مردود است.

جامعه ما امروز بویژه در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر به آرامش و محور قرار دادن اصل گفتگو  و شنیدن مطالبات مردم از سوی حاکمیت و نیز  پرهیز جدی از خشونت نیاز دارد

روحیه ایرانی هم با خشونت مخالف است و خشونت به هر صورتی باشد - چه در رابطه حکومت با مردم، چه روابط مردم با مردم و چه در رابطه ملت‌های مسلمان با دیگر ملت‌ها - مردود است.

البته آنجا که مورد خشونت قرار گیریم، می‌ایستیم  و این هم روحیه ایرانی است که از اسلام گرفته است.

 بدین وسیله مراتب همدردی خود را با بازماندگان این حادثه تروریستی  اعلام‌ می‌دارم و برای آسیب دیدگان، شفای عاجل و بهبودی و سلامتی آرزو می‌کنم.

محمدرضا عارف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی