تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رستم قاسمی خبر داد

هزینه ۱۵ میلیونی برای سفر به قطر؛ مردم پک ۹۰ میلیونی نخرند!

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در مورد بحث سفر خود به قطر و پرواز‌های ایران به جام جهانی گفت: پک ۹۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی را مردم نخرند. توافق کردیم بلیت رفت و برگشت به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد.

کد خبر: ۱۳۹۳۷۱
۱۲:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

هزینه ۱۵ میلیونی برای سفر به قطر؛ مردم پک ۹۰ میلیونی نخرند!

دیدارنیوز: وزیر راه و شهرسازی از انجام توافق برای اینکه بلیت رفت و برگشت به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد، خبر داد.

رستم قاسمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آخر هفته قبل سفری به قطر داشتم. یکی از موضوعات مورد بحث پرواز‌های ایران به جام جهانی بود و تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: پک ۹۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی را مردم نخرند. توافق کردیم بلیت رفت و برگشت به قطر کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد.

قاسمی همچنین افزود: ایرانیان می‌توانند به کیش بروند و در هتل‌های آنجا اقامت کنند و یکی دو هواپیما بین کیش و دوحه گذاشته‌ایم و ایرانیان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند و به کیش برگردند و استراحت کنند و فردا دوباره به دوحه بروند. البته توافق کردیم که اکثر فرودگاه‌های کشور به قطر پرواز داشته باشند و مردم بعد از تماشای بازی به کشور برگردند. این فرصت خوبی و ارزانی برای مردم فراهم شده است. به زودی بلیت با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: هزینه در قطر به خاطر جام جهانی زیاد است و هر هواپیما برای پرواز به قطر باید هزینه‌های زیادی پرداخت کند، ولی ما توافق کردیم برای هواپیما‌هایی که این مدت به قطر پرواز می‌کنند، هزینه‌ای پرداخت نکنند و همین تصمیم می‌تواند موجب کاهش قیمت بلیط شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص جزئیات مذاکرات ایران و روسیه برای راه اندازی راه آهن رشت- آستارا گفت: در سفر پوتین به تهران، او در دیدار با رهبری اظهار علاقه کرد که در کریدور رشت_آستارا سرمایه گذاری کنند که در این مدت چند جلسه با مقامات روسیه داشتیم و توافق کردیم که روسیه در این کریدور که حدود ۱ میلیارد دلار هزینه دارد، سرمایه گذاری کنند. البته زمان دو ماهه برای آن‌ها در نظر گرفته ایم و اگر مایل باشند می‌توانند در این کریدور شرکت کنند.

قاسمی درباره آخرین شرایط نهضت مسکن ملی، تصریح کرد: رئیس جمهور روز جمعه به زنجان می‌روند و ما خواهش کردیم از رئیس جمهور که از نهضت ملی مسکن که بیش از ۲۰ هزار واحد در حال ساخت است، بازدید کنند. تعدادی از این واحد‌ها آماده تحویل است. در حال تهیه آماری هستیم که تا پایان سال چه تعداد واحد تحویل داده می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی