تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرونده برانکو - پرسپولیس در فیفا مختومه شد

با اعلام باشگاه پرسپولیس، پرونده برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و سابق این تیم در فیفا بسته شده و به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا پرونده را مختومه اعلام کرد.

کد خبر: ۱۳۹۳۴۰
۲۰:۳۹ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

پرونده برانکو - پرسپولیس در فیفا مختومه شد

دیدارنیوز: کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای که امروز (سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد، دریافت هزینه‌های دادرسی و جریمه‌های مربوط به پرونده سرمربی کروات و پیشین پرسپولیس و همکارانش تایید و پرونده را مختومه اعلام کرد.

امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چند هفته قبل نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس بابت هزینه‌های دادرسی و جرائم مربوط به پرونده‌های آقایان؛ برانکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ باید ۱۱۵ هزار فرانک سوییس را به حساب آن نهاد واریز می‌کرد. آن‌ها در ادامه خواسته بودند چنانچه واریز صورت گرفته است، اسناد مرتبط ارسال شود و در غیر این‌صورت نسبت به پرداخت تا تاریخ مشخص اقدام گردد.

وی ادامه داد: البته این مبالغ مربوط به خود فیفا بود و قرار نبود به طرف‌های پرونده پرداخت شود. مراتب بعد از انتقال از سوی فدراسیون بلافاصله به مدیرعامل منتقل شد و با پیگیری ایشان موضوع دنبال و اقدام برای واریز صورت گرفت.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جدیت درویش، کار‌ها در موعد مقرر انجام شد و امروز نامه فیفا را دریافت کردیم. در این نامه تصریح شده است؛ کمیته انضباطی فیفا تایید می‌کند کمیته مالی فیفا، مبلغ مذکور را دریافت کرده است. به این ترتیب، کمیته انضباطی فیفا، پرونده را مختومه اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی