تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

افروغ: مسوولیت شوک وارد شده به مهسا امینی با «پلیس» است +ویدیو

عماد افروغ، جامعه‌شناس می‌گوید مسوولیت شوک روحی و روانی وارد شده به مرحوم مهسا امینی در زمان بازداشت در گشت ارشاد تهران با پلیس است و مسوولان «شو» بازی نکنند.

کد خبر: ۱۳۹۳۳۸
۲۰:۱۶ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

افروغ

دیدارنیوز: یک جامعه‌شناس می‌گوید مسئولیت شوک روحی و روانی وارد شده به مهسا امینی با پلیس است و گفته بهتر است مسوولان «شو» بازی نکنند.

عماد افروغ امروز سه شنبه درباره ناآرامی‌های اخیر در کشور در افتتاحیه دهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی حضور داشت و به صحبت پرداخت.

افروغ گفت: مسوولیت فوت و مرگ مرحوم مهسا امینی با چه کسی است؟ کمیته و کمیسیون نمی‌خواهد، این خانم ۲۲ سال از خدا عمر گرفته بود چرا وقتی گشت ارشاد او را گرفت فوت کرد؟ این شوک روحی و روانی را کی وارد کرده؟ مسوولیتش با چه کسی است؟ با پلیس است.

مطلب مرتبط:

افروغ: اعتراضات اخیر جنبش اجتماعی نیست، خشم شهری و شورش طردشدگان است

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی