تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پاداش ۵۰ میلیونی برای هانیه رستمیان

هانیه رستمیان، ملی‌پوش تیراندازی موفق شد اولین سهمیه المپیکی ایران در پاریس را کسب کند و قرار است کمیته ملی المپیک به رستمیان بیشتر از بقیه پاداش بدهد و پاداش او ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۱۳۹۳۲۹
۱۷:۱۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

پاداش ۵۰ میلیونی برای هانیه رستمیان

دیدارنیوز: پاداش کسب سهمیه المپیک ملی پوش تیراندازی ایران ۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای کسب هر سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس پاداشی مصوب کرد که مبلغ آن ۳۰ میلیون تومان است.

هانیه رستمیان ملی پوش تیراندازی موفق شد اولین سهمیه المپیک ایران را کسب کند. کمیته ملی المپیک قرار است به رستمیان بیشتر از بقیه پاداش بدهد و پاداش او ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

این پاداش ۵۰ میلیون تومانی برای این است که رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را کسب کرده و از طرفی جزو ورزشکاران بانوان است.

همچنین ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند از ۲۰ ماه مانده به المپیک پاریس حقوق دریافت خواهند کرد.

واکنش وزیر ورزش به سلاح قرضی بانوی المپیکی

سجادی، وزیر ورزش در خصوص اینکه هانیه رستمیان، اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرده، اما سلاح او قرضی بوده و درخواست کمک از وزارت ورزش دارد، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم. حتما و با کمال میل این کار را انجام می‌دهیم.

اول از همه تبریک عرض می‌کنم به رستمیان و جامعه تیراندازی که ما در گذشته هم شاهد این بودیم که تیراندازان کشورمان با عملکرد خودشان اولین سهمیه را برای کاروان ایران کسب کرده اند. یادش به خیر در تیراندازی یک قهرمانی داشتیم که سمبل حجاب بودن در المپیک ۲۰۱۲ لندن خانم مه لقا جام‌بزرگ که وقتی در دهکده المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور پیدا می‌کردند مورد توجه سایر کشور‌ها بودند. امروز هم هانیه رستمیان این افتخار را به نام ایران ثبت کرده است.

وی افزود: تأمین نیاز‌های فدراسیون‌ها وظیفه وزارت ورزش است و باید همیشه حمایت کنیم. در خصوص نیاز رستمیان به سلاح فدراسیون تیراندازی هنوز هیچ درخواستی را به ما نداده است و با توجه به این که ۲۱ ماه بیشتر به المپیک زمان باقی نمانده است رستمیان از همین امروز باید تمرینات خود را آغاز کند تا مدال طلای تیراندازی در المپیک پاریس تکرار شود؛ لذا فدراسیون تیراندازی اعلام نیاز تجهیزات کند ما بلافاصله اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

ایسنا/فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی