تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نماینده مجلس: فاطمی‌امین استعفا دهد

لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در آستانه استیضاح فاطمی‌امین، وزیر صمت گفته استعفای فاطمی امین از سکانداری وزارت صمت عاقلانه و شایسته است که وی در مسند دیگری مشغول به کار شود.

کد خبر: ۱۳۹۳۲۱
۱۲:۳۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

نماینده مجلس: فاطمی‌امین استعفا دهد

نماینده مجلس: فاطمی‌امین استعفا دهد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: به نظرم استعفای فاطمی امین از سکانداری وزارت صمت عاقلانه و شایسته است که وی در مسند دیگری مشغول به کار شود هر چند من نمی‌توانم در زمینه صحت استعفای فاطمی امین اظهار نظر قطعی کنم.

لطف‌الله سیاه‌کلی، در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حکایت از استعفای فاطمی امین از وزارت صمت و حضور وی در سمت معاونت ریاست جمهوری دارد آیا چنین سخنانی را تایید می‌کنید؟ گفت: به نظر من استعفای وی از سکانداری وزارت صمت عاقلانه، و شایسته است که وی در مسند دیگری مشغول به کار شود هر چند من نمی‌توانم در زمینه صحت استعفای فاطمی امین اظهار نظر قطعی کنم.

وی استعفای فاطمی امین را به نفع دولت و مجلس خواند و افزود: دولت و مجلس همکاری نزدیکی باهم دارند و استیضاح وزیر ممکن است که برای برخی شائبه ایجاد کند. نمایندگان وظیفه دارند که حقوق مردم را دنبال کنند و حرف دل آن‌ها را بزنند نمایندگان هر جایی که متوجه متضرر شدن مردم شدند باید ایستادگی کند از این‌رو به نظر می‌رسد که دولت باید تدبیر و مسائل را حل و فصل کند.

نماینده مردم قزوین در پاسخ به این پرسش که وزارت صمت روز گذشته در پیامی اعلام کرد که اشکالات وارد شده مجلس به آیین نامه واردات خودرو را حل کرده است آیا این مسئله می‌تواند در تعدیل نظرات منفی نسبت به فاطمی امین در مجلس تاثیر بگذارد؟ گفت: مجلس به فاطمی امین فرصت لازم را داده است و ۶ ماه از درخواست استیضاح وی می‌گذرد و به نظر می‌رسد که این فرصت تمدید نخواهد شد.

سیاه‌کلی ادامه داد: مردم منتظر عملکرد مدیران هستند و این ادبیات که گفته می‌شود یک مدیر به تازگی این سمت را احراز کرده و باید به وی فرصت داده شود درست نیست چراکه آن مدیر بعد از ۴۰ سال یک سمتی را برعهده گرفته است و ما باید یاد بگیریم که مدیران از تجربه گذشتگان استفاده کنند نه اینکه بخواهد از نو ساختار‌های جدیدی را پایه‌ریزی کند آیا طرح چنین سخنانی در دنیا رایج است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: به نظر می‌رسد اقدام وی در رفع موانع واردات خودرو نمی‌تواند به فاطمی امین فرصت بدهد که همچنان در سمت وزیر صمت باقی بماند؛ نمی‌شود که مدیری تحت فشار قرار بگیرد و تصمیم‌های تند اخذ کند. او باید زودتر از این در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی