تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد اوکراین از مکرون؛ درکی از حمله روسیه ندارید

میخائیل پودولیاک، مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به دلیل اظهاراتش مبنی بر آنکه اوکراین به عنوان کشوری که به آن حمله شده باید گفتگو با کرملین را در نظر بگیرد، انتقاد کرد و گفت: مکرون هیچ درکی نسبت به حمله روسیه ندارد.

کد خبر: ۱۳۹۳۱۸
۱۱:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

انتقاد اوکراین از مکرون؛ درکی از حمله روسیه ندارید

دیدارنیوز: پس از آنکه امانوئل مکرون از رهبران غربی خواست تا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه پای میز مذاکره بنشینند، اوکراین رئیس‌جمهوری فرانسه را به باد انتقاد گرفت.

میخائیل پودولیاک، مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین در گفتگو با روزنامه دیلی میل از امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به دلیل اظهاراتش مبنی بر آنکه اوکراین به عنوان کشوری که به آن حمله شده باید گفتگو با کرملین را در نظر بگیرد، انتقاد کرد.

پودولیاک ضمن بیان اینکه چنین اقدامی صرفا به منزله "بازیچه شدن در دستان مسکو" است، گفت: «آقای مکرون هیچ درکی نسبت به حمله روسیه ندارد.»

امانوئل مکرون روز یکشنبه در جریان یک سخنرانی در ایتالیا از ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین خواست تا نسبت به موضعش درخصوص "غیرممکن بودن مذاکرات صلح با روسیه" تجدید نظرکند.

میخائیل پودولیاک در ادامه تاکید کرد: «این موضوع برای مکرون بسیار مهم است که روح و سرشت اصلی مردم اوکراین را درک کند و بداند که آن‌ها هرگز در مقابل روسیه زانو نخواهند زد. اگر او (مکرون) می‌خواهد کشته شدن کودکان را ببیند، بسیار خوب اجازه دهید کارش را بکند، اما اوکراین مقاومت خواهد کرد.»

وی در پایان افزود: «این رفتار فرانسه بسیار عجیب است. مکرون نمی‌تواند از ذهنیت سنتی و محافظه‌کارانه اروپایی خود دست بردارد. هرگونه ادامه مذاکرات با روسیه صرفا به معنای ادامه این جنگ در آینده و تشدید آن است.»

اوایل ماه جاری میلادی، زلنسکی فرمانی را امضا کرد که براساس آن هرگونه مذاکرات مستقیم با کرملین را "غیرممکن" خواند، اما گفت که "در‌های مذاکره با روسیه باز است. "

در بحبوحه تنش‌ها میان روسیه و اوکراین، امانوئل مکرون روز یکشنبه طی کنفرانسی در رم با هدف ترویج صلح جهانی اظهار کرد که احتمال صلح در اوکراین وجود دارد و همچنین از مردم اوکراینی خواست تا نسبت به زمان و شرایط صلح تصمیم بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی