تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
بازگشت آکتور تلویزیون به صحنه

حاجی سه سال می‌ماند تا مسی را بیاورد!

این روز‌ها بیشترین اخبار استقلال معطوف شده به علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه و همه جا حرف از آوردن مسی و ستاره سوم برای استقلال است منتها به شرط ۳۷ ساله شدن مسی!

کد خبر: ۱۳۹۲۷۳
۱۵:۱۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

فتح الله زاده

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: علی فتح الله زاده برای چندمین بار روی صندلی مدیریت استقلال نشسته و این بار آن چه همه می‌بینند این هست که او به جای تلاش برای رفع بدهی‌های ریز و درشت استراماچونی و محبی و قایدی و... بعد از کار روزانه در باشگاه، به شبکه های مختلف تلویزیونی سر می زند و گاهی آنقدر وقت کم می آورد که بدهی ۴ میلیاردی را ۴۰ میلیارد عنوان می کند!

این روزها بیشترین اخبار استقلال معطوف شده به علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه، همه جا حرف از آوردن مسی و ستاره سوم است! نه اینکه اینکار محال باشد. سوال اینجاست که اگر ابزار چنین ولخرجی هایی فراهم است چرا بدهی استراماچونی پرداخت نمی شود؟ که هزینه ای آن به طور حتم میلیون‌ها دلار کمتر از آبی پوش شدن مسی است.

مدیر عامل استقلال گفته اگر من تا سه سال آینده مدیر بمانم در سال آخر مدیریتم، مسی را می آورم و با او ستاره سوم را می گیریم. در واقع او با این فرض می‌خواهد تا سه سال آینده حضور خود را در باشگاه بیمه کند!

در همین رابطه با کاظم اولیایی مدیر سابق استقلال صحبت کردیم، او در این‌باره گفت: من خودم صحبت آقای فتح الله زاده را ندیدم، ولی آنطور که شنیدم به نظرم منظور او بیشتر این بود که مزاح کند و هواداران دو آتیشه استقلال را خوشحال کند! من بیشتر از این نمی توانم اظهار نظر کنم، چون گفتگو را خودم ندیدم.

پس از اولیایی به سراغ محمد مومنی رفتیم. عضو هیات مدیره باشگاه که گفته می شود پس از روی کار آمدن علی فتح الله زاده از سمت خود استعفا داد، ولی خودش این خبر را تکذیب کرد و گفت حتی در جلسه شب گذشته هیات مدیره هم حضور داشته. او در سال ۷۷ به همراه استقلال نایب قهرمان آسیا شد و تجربه کار کردن با علی فتح الله زاده مدیر عامل مدیر آبی ها را دارد.

مومنی در طول مصاحبه سعی کرد از هر گونه اظهار نظری در این زمینه پرهیز کند اما در مورد انتقال مسی به استقلال گفت: حرفهای او در مورد مسی را نشنیدم. هر کسی که صحبت می کند خودش مسوول حرفهایش هست.

از مومنی در مورد تامین منابع برای پرداخت بدهی استراماچونی، محبی و قائدی سوال کردیم. او با اشاره به اینکه دنبال حل این مشکلات هستیم، ادامه داد: ما کارشناسانی در بورس داریم و به طور حتم آنها مشکل را حل می کنند .

استقلال و پرسپولیس فصل گذشته به دلیل نقص مدارک حرفه‌ای باشگاه، از آسیا حذف شدند. گفته می شود استقلال هنوز نتوانسته این نقیصه را برطرف کند. مومنی عضو هیات مدیره استقلال در این مورد می گوید: در مورد حرفه ای شدن باشگاه، با آقای تاج صحبت‌هایی داشتیم . او نکاتی را یا آور شده و ما قدمهای مثبتی در این زمینه برداشته‌ایم.

در پایان سوال را به نحو دیگری از مومنی پرسیدیم به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره اگر فتح الله زاده بخواهد مسی را به استقلال بیاورد، شما حمایت می کنید؟ مومنی کمی فکر کرد و پاسخ داد: «ما تصمیماتی که در چارچوب قانونی باشد و به صلاح باشد  را پیگیری می کنیم. آقای فتح الله زاده نظر خودش را در این مورد گفته است.» بنابراین باید ببینیم آوردن مسی قانونی است یا نه!

اما یک سوال هم از سردار آجورلو؟ از ساخت استادیوم و تلویزیون آستقلال و درآمدزایی دلاری که بگذریم ۲۰۰ میلیارد پول بورس استقلال کجا هزینه شد؟ تا چند روز آینده علاوه بر بدهی هایی که شمرده شد قرارداد بازیکنان استقلال که همه نسبت به فصل پیش چند برابر شده هم به بدهی اضافه می شود، نباید کادر فنی جدید را هم فراموش کنیم، چه کسی در این مورد پاسخگو است؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی