تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رقابت جذاب و پرحادثه ستاره‌های فرمول یک در آمریکا

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

رقابت نزدیک و پرهیجان دو راننده برتر جهان در پیست آستین تگزاس، به سود مکس ورستپن هلندی تمام شد تا حسرت پیروزی در این فصل برای لوئیس همیلتون پرافتخار برجای بماند.

کد خبر: ۱۳۹۲۴۵
۱۰:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: مسابقه جذاب فرمول یک در آمریکا با پیروزی دیگری برای مکس ورستپن راننده مطرح و هلندی تیم ردبول همراه بود.

شب گذشته (یکشنبه) پیست آستین تگزاس شاهد هنرنمایی راننده‌های برتر جهان بود و این مکس ورستپن قهرمان زودهنگام فصل جاری بود که توانست با وجود عقب ماندن از لوئیس همیلتون نامدار و پرافتخار از تیم مرسدس، با سماجت مثال زدنی و مهارت خود به قهرمانی دست یابد تا حسرت پیروزی در این فصل برای همیلتون بماند.

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

در ابتدای این مسابقه پرهیجان و داغ، کارلوس ساینز راننده اسپانیایی تیم فراری با بدشانسی بزرگ مواجه شد و پس از برخورد ماشین راسل (راننده مرسدس) به او از دور رقابت کنار رفت تا تیم فراری شوکه شود. راسل هم بابت این اتفاق تنها پنج ثانیه پنالتی گرفت.

در ادامه و برای مدت طولانی ورستپن در جایگاه اول قرار داشت اما یک پیت استاپ بد از تیم او، باعث شد تا زمان زیادی (۱۱ ثانیه) را از دست بدهد و این کاملا به نفع همیلتون شد.

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

ورستپن که در ژاپن جشن قهرمانی گرفته بود، نمی‌خواست رقیب بزرگش را به جام نزدیک کند و توانست با لاستیک‌های مدیوم خود زمان و اختلاف را به شدت کم کند؛ در نهایت رقابت این دو در هفت دور مانده به انتهای مسابقه با برتری راننده هلندی به پایان رسید تا همیلتون انگلیسی یک بار دیگر در آستانه پیروزی در یک ریس دستش به جام نرسد.

در این مسابقه پرحادثه، برخورد شدید فرناندو آلونسو راننده آلپین با استرول از آستون مارتین پیست را برای دقایقی تحت تاثیر قرار داد و آلونسو خوش شانس بود که با وجود بلند شدن خودرویش برخورد سنگینی با دیوار پیست نداشت.

ساعاتی پیش با تصمیم مسوولان فرمول یک، آلونسو جریمه ۳۰ ثانیه‌ای دریافت کرد و از رده هفتم به جایگاه پانزدهم سقوط کرد.

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

همچنین تیم ردبول که از مکس ورستپن و سرجیو پرز بهره می‌برد، شب گذشته عنوان قهرمانی فصل را با کسب ۶۵۶ امتیاز بدست آورد تا به رکورد هشت عنوان قهرمانی تیم مرسدس پایان دهد.

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

در ادامه نتیجه این مسابقه را مشاهده می‌کنید که ورستپن با پنج ثانیه اختلاف نسبت به همیلتون قهرمان شد.

ورستپن، «همیلتون» را در حسرت پیروزی گذاشت!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی