تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دیدار نخست‌وزیر پیشین عراق با امیرعبداللهیان

در دیدار عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، دو طرف آخرین وضعیت گفتگو برای رفع تحریم و روند گفتگو‌های عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: ۱۳۹۲۳۶
۲۱:۳۶ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

دیدار نخست‌وزیر پیشین عراق با امیرعبداللهیان

دیدارنیوز: عادل عبدالمهدی، نخست وزیر پیشین عراق که سرگرم دیدار از کشورمان است، شامگاه یکشنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه خصوصا آخرین تحولات در عراق و همچنین موضوعات مهم منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار مراتب خرسندی جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های رهبران عراقی بویژه شخصیت‌هایی همانند عادل عبدالمهدی در حفظ وحدت ملی عراق و به نتیجه رسیدن تلاش‌ها در پارلمان این کشور که منجر به انتخاب رییس جمهور جدید و همچنین مکلف شدن نخست وزیر برای معرفی دولت جدید شد را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام مجدد حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم عراق و با ابراز رضایت از سطح مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی، تلاش دو کشور برای ارتقای روابط، متناسب با ظرفیت‌های گسترده موجود خصوصا در بخش همکاری‌های اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.

عادل عبدالمهدی نیز در این دیدار با تشریح اوضاع داخلی عراق دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی را بیان کرد.

طرفین همچنین در این دیدار آخرین وضعیت گفتگو برای رفع تحریم و روند گفتگو‌های عربستان سعودی و جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی