تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

باران پاییزی در پایتخت

هوای تهران از ساعتی پیش شاهد بارش باران پاییزی بوده و وزش باد شدید هم برای دقایقی پایتخت را تحت تاثیر خود قرار داد و گرد و خاک را به خانه‌ها آورد.

کد خبر: ۱۳۹۲۳۰
۱۷:۵۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

باران پاییزی در پایتخت

دیدارنیوز: بارش باران پاییزی عصر امروز (اول آبان ماه) تهران را فرا گرفت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، آسمان تهران نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، از بعداز ظهر افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است.

در پی هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی نیز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در همین راستا تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده و از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار هستیم. توصیه‌های لازم نیز در این خصوص به تمامی پایگاه‌های امداد و نجات و امدادگران جمعیت هلال احمر ارائه شده است. لازم است مردم نیز به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند. با توجه به هشدار‌های هواشناسی، رانندگان باید تا در زمان تردد در محور‌های مواصلاتی، تجهیزات ایمنی از جمله کیف کمک‌های اولیه، لباس گرم و بسته‌های غذایی آماده به همراه داشته باشند و البته از تردد غیرضروری پرهیز و از حضور در اطراف مسیل‌ها و گذرگاه‌های کوهستانی نیز خودداری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی