تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تمرین شاداب تیم‌ملی؛ دیدار «بردیف» با کی‌روش

در تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان که در هوای مطبوع روز اول آبان در پایتخت شادابی خاصی داشت، قربان بردیف سرمربی تیم تراکتور با حضور در ساختمان پک با کارلوس کی‌روش دیدار و خوش و بش کرد.

کد خبر: ۱۳۹۲۱۹
۱۳:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

تمرین تیم‌ملی؛ دیدار «بردیف» با کی‌روش

دیدارنیوز: ملی‌پوشان فوتبال ایران امروز صبح در دو مرحله به تمرین پرداختند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی ایران در فاصله ٢٨ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به تمرینات آماده سازی خود زیر نظر کارلوس کی‌روش ادامه دادند.

تمرین صبح از ساعت ١٠ و در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست بازیکنان با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات اختصاصی را زیر نظر ریکاردو و الکساندر لوپز انجام دادند و پس از پایان این بخش با حضور در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال با هدایت سرمربی تیم ملی به تمرین با توپ مشغول شدند.

تمرین تیم‌ملی؛ دیدار «بردیف» با کی‌روش

پاس‌کاری سرعتی و تک‌ضرب، تمرینات تاکتیکی و تمرین ضربات نهایی و داخل چارچوب بخش‌هایی از این تمرین جدی ملی‌پوشان بود.

چهار دروازه‌بان هم پس از انجام تمرینات اختصاصی در پک و پس از آن بر روی چمن، در بخش تمرینات تاکتیکی امروز در درون دروازه قرار گرفتند و در مقابل ضربات تک ضرب بازیکنان مهاجم از دروازه حفاظت کردند.

بازی درون تیمی در زمینی با ابعاد کوچک بخش دیگری از تمرین امروز را تشکیل می‌داد. هوای مطبوع پایتخت در نخستین روز آبان و تمرینات متنوع سرمربی تیم ملی شادابی خاصی را ایجاد کرده بود.

دیدار بردیف و کی‌روش در «پک»

سرمربی تیم تراکتور و مدیرعامل این باشگاه ضمن حضور در «پک» با کارلوس کی‌روش دیدار کردند.

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.

پس از پایان این گفتگو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی