تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
میرکاظمی اعلام کرد

نقدینگی از مرز ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی که نقدینگی در کشور به بیش از ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

کد خبر: ۱۳۹۲۱۱
۱۱:۵۶ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

نقدینگی از مرز ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت

دیدارنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد دلاری در حوزه نفت و گاز خبر داد و گفت: وقتی که نقدینگی در کشور به بیش از ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

مسعود میرکاظمی امروز (یکشنبه) در مراسم روز ملی آمار با اشاره به اهمیت ویژه برنامه ریزی و داشتن آمار اطلاعات دقیق و درست در سیاست گذاری و مدیریت کشور اظهار کرد: آمار از اهمیت ویژه‌ای برای سیاست گذاری برخوردار است و برنامه ریزی اساسا بدون اطلاعات دقیق امکان پذیر نیست.

سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد دلاری در نفت و گاز

وی اضافه کرد: وقتی بیش از ۵۰۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی در کشور وجود دارد باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم. در حال حاضر حدود ۲۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز را از طریق کنسرسیوم از بخش‌های خصوصی و دولتی برنامه ریزی کرده‌ایم که منجر به عقد قرارداد شده و معتقد هستیم این سرمایه گذاری باید تا بیش از ۸۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: انجام چنین کار‌هایی نیاز به برنامه ریزی دارد و باید کشور را به جای بودجه محوری به سمت برنامه محوری سوق دهیم و مدیران و دستگاه‌های مختلف به جای آنکه به دنبال بودجه باشند باید بیش از نیمی از وقت خود را صرف برنامه ریزی کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی