تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شی جینپینگ برای سومین‌بار دبیرکل حزب کمونیست چین شد

شی جینپینگ، در اولین جلسه عمومی کمیته مرکزی جدید حزب حاکم کمونیست برای سومین دوره به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد. شی همچنین در این نشست به عنوان رئیس کمیسیون مرکزی نظامی حزب کمونیست چین معرفی شد.

کد خبر: ۱۳۹۱۹۰
۰۸:۴۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

شی جینپینگ برای سومین‌بار دبیرکل حزب کمونیست چین شد

دیدارنیوز: شی جینپینگ برای سومین دوره به عنوان دبیرکل حزب حاکم کمونیست چین انتخاب شد.

به نقل از رویترز، رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند، شی جینپینگ، امروز (یکشنبه) در اولین جلسه عمومی کمیته مرکزی جدید حزب حاکم کمونیست برای سومین دوره به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد. شی همچنین در این نشست به عنوان رئیس کمیسیون مرکزی نظامی حزب کمونیست چین معرفی شد.

در این جلسه که به ریاست شی جینپینگ برگزار شد، ۲۰۳ عضو کمیته مرکزی ۲۰ حزب کمونیست چین و ۱۶۸ عضو علی البدل حضور داشتند.

شی جینپینگ، رهبر چین همچنین از بازیگران اصلی حمایت کننده خود برای سومین دوره ریاست جمهوری پرده برداری کرد و ستارگان نوظهور لی کیانگ، لی شی، دینگ ژوکسیانگ و کای چی را به بالاترین نهاد تصمیم گیری چین معرفی کرد.

آن‌ها به همراه تزار ایدئولوژی وانگ هونینگ، ۶۷ ساله، و رئیس مبارزه با فساد، ژائو لجی، ۶۵ ساله، کمیته دائمی دفتر سیاسی جدید را تشکیل خواهند داد.

شی با آوردن این چهره‌های تازه به تیم اصلی خود، پایه و اساس حکومت خود را برای پنج سال آینده و پس از آن ایجاد کرده است. او آن‌ها را برای دیدار با مطبوعات در تالار بزرگ مردم در روز یکشنبه بیرون آورد و بیستمین کنگره ملی یک هفته‌ای حزب را به پایان رساند.

همچنین اعضای دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در این جلسه انتخاب شدند که اعضای دبیرخانه کمیته مرکزی حزب کمونیست چین را که توسط کمیته دائمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین معرفی شده بودند، تأیید کرد.

در این جلسه اعضای کمیسیون مرکزی نظامی معرفی شدند. در این جلسه دبیر، معاونان دبیران و اعضای کمیته دائمی کمیسیون مرکزی بازرسی انضباطی (CCDI) که در اولین جلسه عمومی بیستمین دوره کمیسیون مرکزی انتخاب شدند، تصویب شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی