تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دردسر تیم‌ها در رقابت‌های کشتی امید‌های جهان؛ سالن سرد به جای سالن گرم!

باد و باران شدید در شهر پونتودرا در شمال غربی اسپانیا باعث شده سرمای سالن گرم مشکلاتی را برای کشتی گیران در رقابت‌های امید‌های جهان بوجود بیاورد.

کد خبر: ۱۳۹۱۶۸
۱۶:۴۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱

دردسر تیم‌ها در رقابت‌های کشتی امید‌های جهان سالن سرد به جای سالن گرم

دیدارنیوز ـ رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر پونتودرا در اسپانیا در حال برگزاری است. در شرایطی که کشتی گیران قبل و بعد از مبارزه باید در سالن گرم خود را مهیای رقابت‌ها کنند، سرمای سالن باعث ایجاد مشکل برای آن‌ها و همچنین کشتی گیران ایران شده است.

سرمای سالن گرم باعث شده کشتی گیران مجبور به پوشیدن لباس‌های بیشتر شوند تا برای حضور در میدان دچار مشکلات کمتری باشند.
سالن گرم رقابت‌ها بوسیله سقف و دیواره‌های موقتی برزنتی ساخته شده و باد و باران شدید باعث سرمای سالن و حتی وارد شدن قطرات باران به بخش‌هایی از سالن تمرین شده است.

تیم‌های کشتی ایران نیز در شهر ویگو اسکان دارند و فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با سالن مسابقات دردسر‌های بیشتر کادر فنی برای مواردی همچون استفاده از سونای سالن برای کاهش وزن کشتی گیران شده است. این در حالیست که معمولا در مسابقات رسمی و مخصوصا رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم‌ها در نزدیک سالن مسابقات مستقر هستند و هتل اسکان نیز از امکانات لازم برای ورزشکاران برخوردار است.

داوران قضاوت کننده نیز در شهری غیر از پونتودرا اسکان دارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی