تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
پلیس راه البرز

احتمال ریزش سنگ در مناطق کوهستانی البرز دور از انتظار نیست

رییس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و به دنبال آن تغییر دما، احتمال ریزش سنگ و کوه در محور‌های کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج -چالوس دور از انتظار نیست.

کد خبر: ۱۳۹۱۶۰
۱۴:۵۵ - ۳۰ مهر ۱۴۰۱

احتمال ریزش سنگ در مناطق کوهستانی البرز دور از انتظار نیست

دیدارنیوز ـ سرهنگ پیمان کرمی افزود: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ دارد، پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد:: با توجه به حادثه خیز بودن جاده‌های کوهستانی در فصل بارندگی، رانندگان با احتیاط در این مسیر‌ها حرکت کنند.

کرمی افزود: در صورت بارش باران و لغزنده بودن سطح محورها، رانندگان با سرعت مطمئنه اقدام به رانندگی کنند.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظرمستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش‌تر اعلام کرد: سامانه پرفشار سرد همراه با بارش پراکنده باران و کاهش دما از امروز شنبه وارد این استان می‌شود.

آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از گذر امواج به نسبت ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با پرفشار سطح زمین در دامنه‌های البرز مرکزی تا دوشنبه هفته جاری است.

وی ادامه داد: براین اساس این سامانه بعضی ساعات وزش باد و گرد و غبار، کاهش دما و در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی