تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

استقلال صفر - آلومینیوم صفر؛ جان سخت‌ها در آزادی!

تیم استقلال یک بار دیگر شانس صدرنشینی را از دست داد و برابر آلومینیوم اراک که در دقایق پایانی ۱۰ نفره شده بود و به سختی دفاع می‌کرد، با تساوی بدون گل متوقف شد.

کد خبر: ۱۳۹۱۱۱
۱۷:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

دیدارنیوز - مهدی صفدری: آبی‌پوشان پایتخت در روز محرومیت ساپینتو، همه کار برای گلزنی کردند، اما درخشش پورحمیدی دروازه‌بان اراکی‌ها مقابل تیم سابقش مانع از گلزنی و پیروزی میزبان شد.

استقلال هفته گذشته با گل به خودی محمد قریشی در لحظات پایانی، از سد بلند ذوب‌آهن عبور کرد تا کورس صدرنشینی با پرسپولیس هفته به هفته نزدیک‌تر شود.

شاگردان ساپینتو امروز در آزادیِ بدون تماشاگر به پیروزی با اختلاف دو گل نیاز دارند تا تیم یحیی گل محمدی را از صدر جدول کنار بکشند. هر چند تیم استقلال باتوجه به انگیزه‌های رحمتی و شاگردانش کار ساده‌ای ندارد و باید دید در ورزشگاه خالی از هوادار چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اطلاعات بازی: 

بازی از هفته دهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: ۲۹ مهرماه؛ ساعت: ۱۷:۰۰
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

شرح گل:

-

اخطارها:

وحید محمدزاده (۴۲ - آلومینیوم)

روزبه چشمی (۵۰ - استقلال)

جعفر سلمانی (۸۰ - استقلال)

ارسلان مطهری (۹۰+۴ - استقلال)

محبی (پس از پایان بازی - استقلال)

اخراج‌ها:

اسماعیل شریفات (دقیقه ۸۵ - آلومینیوم)

حواشی بازی:

میثم مجیدی بازیکن آلومینیوم که سابقه بازی در استقلال را دارد با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت. آرمان رمضانی و محمدحسین زواری نیز که در این دیدار غایب هستند با لباس شخصی در ورزشگاه حضور دارند.

زمانی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند، مهدی قایدی درباره راه‌های گل زدن به حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم با پیمان بابایی صحبت می‌کرد و به او می‌گفت او از روی زمین گل نمی‌خورد. پورحمیدی یک فصل سابقه حضور در استقلال را دارد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل محرومیت در جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی است.

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: حرکت انفرادی و نفوذ مهدی قایدی به محوطه جریمه آلومینیوم سودی به همراه نداشت و این بازیکن بوشهری توپ را از دست داد.

دقیقه ۱۴: کرنر ارسالی خطرناک استقلالی‌ها روی دروازه آلومینیوم در شلوغی محوطه جریمه با برخورد به بازیکن اراکی دوباره به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۱۷: والنتینو یوئل در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه ضعیف و کم جان او را حسین حسینی به راحتی در اختیار گرفت.

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

دقیقه ۲۴: شوت آرش رضاوند، هافبک استقلال پس از برخورد به یک بازیکن به راحتی در دستان پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: شوت غافلگیرکننده محمدرضا آزادی با واکنش خوب حسینی مواجه شد و یک کرنر برای آلومینیوم بدست آمد.

دقیقه ۳۲: ضدحمله سریع و خطرناک آلومینیوم با فخرالدینی کلید خورد، اما پاس او به آزادی نرسید و این بازیکن پشت محوطه جریمه استقلال روی چمن سُر خورد تا این فرصت برای تیم رحمتی از دست برود.

دقیقه ۴۴: مهدی قایدی در جناح چپ آلومینیوم صاحب توپ شد و قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه پورحمیدی را باز کند که توپش با اختلاف کم به بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار که ۳ دقیقه وقت اضافه داشت با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال بیشتر صاحب توپ بود اما نتوانست از سد دفاعی آلومینیوم عبور کند.

دقیقه ۴۷: شوت پیمان بابایی حاصلی نداشت و از بالای دروازه آلومینیوم به اوت رفت.

گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

دقیقه ۶۱: ضربات متعدد بازیکنان استقلال به سمت دروازه آلومینیوم با برخورد توپ به دیوار دفاعی اراکی‌ها همراه بود و داور اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۱: شوت سنگین محبی به سمت دروازه آلومینیوم رفت، اما پورحمیدی با یک دست آن را مهار کرد و اجازه گلزنی به میزبان نداد.

دقیقه ۷۲: در ادامه حملات استقلال، شوت مهدی قایدی از جناح چپ را پورحمیدی با واکنشی سریع دفع کرد.

دقیقه ۷۸: پاس عرضی یامگا می‌رفت که یک موقعیت خطرناک را برای استقلال ایجاد کند، اما دفاع آلومینیوم باز هم موفق عمل کرد و اجازه گلزنی نداد.

دقیقه ۸۳: یک حمله دیگر از استقلال و بار دیگر درخشش پورحمیدی که شوت ارسلان مطهری را به موقع خنثی کرد.

دقیقه ۸۵: اسماعیل شریفات که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، در یک دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و اخراج شد تا آلومینیوم ده نفره شود. اراکی‌ها پس از اخراج شریفات به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و یک درگیری فیزیکی کوتاه بین یامگا و بازیکنان آلومینیوم هم به وجود آمد.

استقلال با تساوی بدون گل، ۱۹ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان به رده سوم جدول سقوط کرد. تیم سرسخت رحمتی هم در جایگاه هشتم ایستاد.

استقلال صفر - آلومینیوم صفر؛ جان سخت‌ها در آزادی!

نتایج بازی‌های دیگر امروز:

پیکان یک - هوادار یک
نفت مسجدسلیمان صفر - مس رفسنجان صفر
گل‌گهر سیرجان یک - ذوب‌آهن اصفهان صفر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی