تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
به استقبال هفته دهم لیگ برتر

جدال صدرنشین و قعرنشین در اوج بی‌حوصلگی

در روزهایی که کمتر کسی تمایل به پیگیری مسابقات باشگاهی فوتبال دارد، هفته دهم لیگ برتر طی امروز و فردا برگزار می‌شود، باز هم بدون حضور تماشاگران.

کد خبر: ۱۳۹۰۷۹
۱۴:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱

پرسپولیس ملوان

 

دیدار نیوز ـ شقایق آسیایی: در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گلزن‌ها شادی نمی‌کنند، بازیکنان مچ‌بندهای مشکی می‌بندند و بعضا محروم می شوند و خلاصه فوتبال جذابیت چندانی ندارد. کار به جایی رسیده که جواد نکونام به مسئولن برگزاری لیگ گفت: همین الان لیگ را تعطیل کنید!

نکونام معتقد است بهتر است این زمان را در اختیار مربی تیم ملی قرار دهند تا ایران را آماده رقابت‌های جام جهانی کند. البته این پیشنهاد تا امروز با هیچ واکنشی از سوی مسئولین مواجه نشده. با این حال همچون هفته‌های گذشته، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هم بدون تماشاگر در روزهای پنج شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ مهر پیگیری می شود.

بر همین اساس در مهم‌ترین دیدارهای روز پنج شنبه ۲۸ مهر سپاهان باید با تراکتور روبرو شود. تیم‌های سوم و پنجم جدول که فراز و نشیب‌هایی زیادی داشته‌اند ولی همچنان در رده بندی بهترین‌های لیگ قرار دارند. حضور بهترین مهاجم لیگ محمد عباس زاده و بهترین پاسور لیگ، ریکاردو آلوز در تراکتور هم از جذابیت‌های این دیدار است.

در دیدار دیگر نساجی که موفق شد هفته گذشته گل گهر صدرنشین را شکست دهد این هفته به دیدار فولاد بدون شکست می رود. این دو تیم در جدول رده بندی هم همسایه هستند. نساجی با ۱۳ امتیاز در رده ششم و فولاد با ۱۲ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

دیدار ملوان و پرسپولیس هر چند به لحاظ رویارویی تیم صدر نشین یعنی قرمزها و قعرنشین یعنی قوهای سفید، حساسیت بالایی ندارد، ولی به خاطر دوره حضور مازیار زارع سرمربی ملوان در پرسپولیس می تواند جذاب باشد.

ملوان پرسپولیس

در روز جمعه نیز ۴ دیدار دیگر از این هفته برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها استقلال در آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. تیمی که فصل گذشته پس از مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، اولین تونل قهرمانی را در مقابل چشم ۴۰ هزار تماشاگر این تیم در آزادی، تشکیل داد.

دیدار هفته دهم استقلال مقابل آلومینیوم بازی حساسی نیست ولی آبی‌ها برای عقب نیفتادن از صدر جدول علاوه بر کسب پیروزی باید باید به فکر بهبود تفاضل گل هم باشند. البته نباید فراموش کنیم که تغییر مدیریت و بازگشت فتح الله زاده ودر پی آن ابقای ساپینتو به عنوان سرمربی نیز می تواند از حساسیت‌های این بازی محسوب شود.

گل گهر در زمین خودش میزبان ذوب آهن هست هر چند که گل‌گهر پس از باخت به نساجی در هفته گذشته، صدر را با رده چهارم عوض کرد، ولی بدون تردید این تیم برای صدرنشینی تلاش می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی