تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

هیوندای به تازگی از نسل جدید (هفتم) خودرو گرنجور رونمایی کرده است که تغییرات چشمگیر در طراحی نسبت به نسل قبل را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۹۰۷۷
۱۴:۰۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟

دیدارنیوز: اگر نام گرنجور برای شما چندان آشنا نیست باید به این نکته اشاره داشت که این مدل در برخی بازار‌ها (از جمله ایران) به نام آزرا عرضه شده است.

در این مرحله مشخصات فنی خودرو ارائه نشده است. اما معدود تصاویر رسمی منتشر شده حاکی از طراحی ظاهری جسورانه هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ هستند.

نمای جلوی خودرو شبیه به مینی ون آینده‌نگر هیوندای استاریا به نظر می‌رسد.

یک نوار ال‌ئی‌دی در امتداد کل پهنای قسمت جلو کشیده شده است، در شرایطی که چراغ‌های اصلی جلو در پایین این نوار به صورت خوشه‌های جداگانه در سپر و دو طرف جلوپنجره عظیم گرنجور نصب شده اند.

در نمای جانبی هیوندای گرنجور ۲۰۲۳، دستگیره‌های درب در حالتی که از آن‌ها استفاده نشود همسطح با بدنه قرار می‌گیرند. شیشه لچکی نیز اشاره‌ای به نسل نخست گرنجور دارد که در سال ۱۹۸۶ معرفی شد.

درب‌های عقب کشیده نشان می‌دهد که نسل کاملا جدید گرنجور افزایش فاصله بین محور‌ها برای ارائه فضای پای بیشتر را تجربه کرده است. فاصله بین محور‌های نسل پیشین این خودرو برابر با ۲۸۸۵ میلیمتر و طول کلی خودرو نیز برابر با ۴۹۹۰ میلیمتر بود. از نظر اندازه، گرنجور جدید احتمالا بین مدل‌های جنسیس جی ۸۰ و جنسیس جی ۹۰ قرار می‌گیرد.

تغییرات در طراحی ظاهری در قسمت عقب هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ نیز دیده می‌شود و یک چراغ نواری همانند جلوی خودرو در امتداد پهنای قسمت عقب کشیده شده است. صندوق عقب خودرو با خمیدگی ملایم میزبان دوربین دید عقب در قسمت مرکزی و بالای نوشته گرنجور است.

برای حفظ ظاهر یکدست و تمیز خودرو، به نظر می‌رسد هیوندای سر خروجی اگزوز را زیر سپر پنهان کرده است. همچنین، غیبت حسگر‌های پارک جلب توجه می‌کند. البته باید اشاره داشت که با تصاویر واقعی از خودرو مواجه نیستیم، از این رو، حسگر‌ها احتمالا در نوار مشکی که کل پهنای قسمت عقب را فرا گرفته است، ادغام شده اند.

هیوندای گرنجور ۲۰۲۳
در مورد فضای داخلی هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ نیز شاهد تغییرات چشمگیر نسبت به نسل پیشین این خودرو هستیم. نمایشگر‌های دوگانه در بالای داشبورد همراه با یک نمایشگر سوم در قسمت پایین کنسول مرکزی جلب توجه می‌کنند. به نظر می‌رسد غربیلک فرمان با الهام از نسل نخست گرنجور طراحی شده و سرنشینان عقب نیز ابزار‌های کنترل خود را در اختیار دارند که بین دو صندلی نصب شده اند.

نورپردازی محیطی در درب‌های خودرو فضایی آرام و دنج را ایجاد می‌کند، در شرایطی که صندلی‌ها با پوششی که هیوندای از آن به عنوان چرم ناپا نام می‌برد در ترکیب با چرم ضد باکتری در برخی نقاط تماس پوشیده شده اند. از ویژگی‌های مشهود دیگر می‌توان به ابزار‌های کنترل صوتی مجزا، سانروف دو تکه، و صندلی‌های برقی جلو با تکیه‌گاه‌های سر دارای طراحی خاص اشاره کرد.

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس


هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

هیوندای آزرا ۲۰۲۳ را دیده بودید؟ + عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی