تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

چرا کنسرت‌های همایون شجریان لغو شد؟

همایون شجریان، خواننده و نوازنده مطرح کشورمان که در هفته‌های اخیر مساله توقیف پاسپورتش در ایران خبرساز شده بود، کنسرت‌های خارج از کشور خود را به دلیل «حال ناخوش این روزها» لغو کرده است. با این وجود، مدیر برنامه همایون شجریان با اشاره به اینکه هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت‌ها وجود نداشته، می‌گوید منعی برای خروج ایشان و گروه، برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است.

کد خبر: ۱۳۹۰۶۶
۱۹:۱۶ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱

چرا کنسرت‌های همایون شجریان لغو شد؟

دیدارنیوز: پس از اینکه همایون شجریان اعلام کرد که کنسرت‌های پیش‌رو در خارج از کشور را به دلیل حال ناخوش این روز‌ها لغو کرده است، اکنون مدیر برنامه او به ارائه توضیحاتی درباره‌ علت این امر پرداخته است.

سحر فروزان ـ مدیر برنامه همایون شجریان ـ درباره‌ لغو کنسرت‌های این خواننده توضیح داد: هیچ منعی برای خروج ایشان و گروه، برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است و ایشان کاملا بر اساس نظر شخصی خود دیشب این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴ کنسرت در شهرهای اروپا از حدود شش ماه پیش انجام شده بود و پروسه اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی‌های اجرایی انجام شد. طبق آخرین آمار و مستنداتی که سه هفته قبل از طرف برنامه‌گذار به ما اعلام شد، بیشتر کنسرت‌ها سولد آوت شده است. بر اساس برنامه قرار بود اعضای گروه روز پنجشنبه ـ ۲۶ مهر ماه ـ به سمت اشتودگارد برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز کنند که جناب شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفتند.

او درباره‌ قرارداد‌های مترتب به این تور گفت: با سالن‌ها و برنامه‌گذار مذاکره شده است. برخی از سالن‌ها با درک شرایط موضوع را پذیرفته‌اند، ولی اغلب جرایمی را برای کنسلی اعلام کردند که پرداخت شده است و البته برخی هزینه‌های اجرایی لاجرم قابل برگشت نبوده‌اند.

مدیر برنامه‌های همایون شجریان تاکید کرد که هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت‌ها وجود نداشته است و این تصمیمی بوده که شجریان شخصا، به همان دلیلی که در صفحه اینستاگرامشان شب گذشته منتشر شده است، گرفته‌اند.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با برنامه‌گذار، وجوه بلیت‌های خریداری شده طی روز‌های آینده به حساب خریداران بازگردانده خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی