تیتر امروز

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

پیکر شهید رئیسی و همراهانش به تهران منتقل شد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

درخواست قالیباف از مرتضوی؛ به قشر محروم توجه کن

پس از رای اعتماد مجلس به صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قالیباف رئیس مجلس خطاب به او گفت: توقع مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سابقه اجرایی که ایشان دارد این است که گام‌های خوبی در این وزارتخانه برای قشر محروم و مناطق محروم برداشته شود.

کد خبر: ۱۳۹۰۲۴
۱۱:۰۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱

درخواست قالیباف از مرتضوی؛

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از اخذ رای اعتماد از مجلس گفت: با توجه به سوابق درخشان شما انتظار مجلس شورای اسلامی توجه به قشر محروم و مناطق محروم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از رای اعتماد نمایندگان به صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ان‌شاءالله که اعتماد مجلس شورای اسلامی منجر به ارتقاء امورات وزارتخانه شده چرا که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرفیت یک دولت متمرکز و کوچک را دارد در بخش اقتصاد، تعاونی‌ها، رفاه، محرومیت و آسیب‌های اجتماعی و هم در امور اجتماعی بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: توقع مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سابقه اجرایی که ایشان دارد این است که گام‌های خوبی در این وزارتخانه برای قشر محروم و مناطق محروم برداشته شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی