تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

رفع فیلتر لینکدین و اسکایپ؛ اینستاگرام و واتساپ همچنان مسدود هستند!

پس از چند هفته محدودیت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در دولت سیزدهم، چند پلتفرم بین‌المللی مانند اسکایپ، لینکدین، اپ استور رفع فیلتر شده‌اند اما همچنان خبری از رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ دو شبکه اجتماعی محبوب در ایران نیست.

کد خبر: ۱۳۸۹۶۳
۱۷:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

رفع فیلتر لینکدین و اسکایپ؛ اینستاگرام و واتساپ همچنان فیلتر هستند!

دیدارنیوز: از ساعاتی پیش چند پلتفرم بین‌المللی مانند اسکایپ، لینکدین، اپ استور و... در بعضی اپراتور‌های اینترنتی رفع فیلتر شده‌اند.

هنوز خبری از رفع فیلتر پلتفرم‌های پرطرفدار و کلیدی‌تری مانند واتس‌اپ و اینستاگرام نیست. وزیر ارتباطات در روز‌های اخیر برای رفع فیلتر این دو پلتفرم شرط «تغییر رفتار» را مطرح کرده بود.

مشکل ‎گوگل ادز رفع شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد گوگل ادز بار دیگر در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا سطح فیلترینگ کاهش یافته یا گوگل تنظیمات مشکل‌ساز برای ایران را تغییر داده است.

«امیر آذری» مدیرعامل افراک با تایید رفع مشکل گوگل ادز برای کاربران ایران گفت: «ما نیز ساعتی پیش این خبر امیدوارکننده را از مشتریان خود دریافت و آن را تست کردیم و دیدیم که خوشبختانه این موضوع صحت دارد.»

میثم کیهانی مدیر مارکتینگ، گفت مشکل گوگل ادز از سمت ایران رفع شده است: «از سمت گوگل ساختاری تغییر نکرده و همچنان برخی از لینک‌ها مسیر قبلی را طی کرده و باز می‌شوند؛ از همین رو به نظر می‌رسد از داخل تغییراتی اعمال شده است.»

اپ استور در چند اپراتور اینترنت رفع فیلتر شد

بر اساس بررسی‌ها، اپ استور در چند اپراتور اینترنتی رفع فیلتر شده است، اما هنوز کاربران همه اپراتورها، مانند مخابرات، به اپ استور اپل دسترسی ندارند. با این حال به نظر می‌رسد فروشگاه اپلیکیشن اپل در مسیر رفع فیلتر در ایران است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی