تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تلفن رول شونده مفهومی موتورولا رونمایی شد

تلفن هوشمند رول شونده مفهومی موتورولا به نمایش درآمد.

کد خبر: ۱۳۸۹۵۱
۱۴:۲۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

تلفن رول شونده مفهومی موتورولا رونمایی شد

دیدارنیوز ـ دستگاه‌های مفهومی رول شونده تاکنون از سوی شرکت‌هایی نظیر اوپو و تی سی ال، معرفی شده‌اند و حتی ال جی پیش از این که سال گذشته از کسب و کار تلفن هوشمند خارج شود، روی یک محصول رول شونده تجاری کار می‌کرد. اکنون لنوو، یک لپ‌تاپ با نمایشگر رول شونده نمایش داده در حالی که موتورولا که زیرمجموعه موبایل این شرکت است، تلفن هوشمند رول شونده‌ای نمایش داده است که البته برای کاربردی شدن به تلاش بیشتری نیاز دارد.

این تلفن در ابتدا به اندازه چهار اینچ است، اما با فشردن یک دکمه، صفحه نمایش OLED آن به اندازه ۶.۵ اینچ مرسوم باز می‌شود. با فشردن دکمه، تلفن دوباره جمع می‌شود. گوشی در هر دو حالت، قابل استفاده است و نمایش محتوا در صفحه نمایش مطابق با اندازه آن، تنظیم می‌شود.

موتورولا پیش از این دستگاه تاشو Razr را ساخته است. به نظر می‌رسد مردم به دستگاه‌های مفهومی رول شونده علاقه دارند، به عنوان مثال، تلویزیون OLED رول شونده ال جی در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ محبوبیت پیدا کرد و تا حدودی، یک نمایشگر رول شونده، شیک‌تر از یک نمایشگر تاشو است، زیرا لولایی ندارد و نگرانی برای شکسته شدن آن وجود ندارد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اگرچه این دستگاه فعلا در مرحله مفهومی است، اما باید دید آیا لنوو تلاش می‌کند آن را تجاری کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی