تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

درخواست کمک ۲۰ کشور خسارت‌دیده از بحران اقلیمی

۲۰ کشور جهان موسوم به V۲۰ اعلام کردند که کشور‌های ثروتمند باید به طور فوری به کشور‌های فقیرِ خسارت دیده از بحران آب و هوایی کمک کنند.

کد خبر: ۱۳۸۹۴۹
۱۴:۱۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

درخواست کمک ۲۰ کشور خسارت‌دیده از بحران اقلیمی

دیدارنیوز ـ کشور‌های در حال توسعه اعلام کردند: کشور‌های ثروتمند باید فورا برنامه‌ای تهیه کنند تا به کشور‌هایی که دچار وضعیت شدید آب و هوایی هستند، کمک شود، زیرا ناکامی در انجام اقدامات اولیه در بخش بحران آب و هوایی باعث آسیب پذیری فزاینده آن‌ها شده است.

V۲۰- متشکل از ۲۰ کشور آسیب پذیر است که با بدترین تاثیرات بحران آب و هوایی روبرو هستند و کمترین توان مقابله با این بحران را دارند. کشور‌های عضو پیشنهاداتی را ارائه کردند که چگونه کشور‌های ثروتمند باید برای جبران خسارت و آسیب ناشی از بحران آب و هوایی کمک کنند.

احتمال می‌رود خواسته‌های آن‌ها موضوع کلیدی در نشست آب و هوایی سازمان ملل متحد Cop۲۷ است که شش نوامبر در مصر آغاز می‌شود. ضرر و زیان به فاجعه بارترین تاثیرات ناشی از بحران اقلیمی مانند طوفان یا سیل شدید مانند آنچه به تازگی در پاکستان رخ داده، اشاره دارد.

وزیر محیط زیست مالدیو به روزنامه گاردین گفت: این شکست ثروتمندترین کشور‌های جهان در کمک به کشور‌های فقیر برای ایجاد انعطاف پذیری در برابر شرایط شدید آب و هوایی است. به عنوان مثال می‌توان به ساخت دیوار‌های دریایی یا حفظ موانع طبیعی سیل اشاره کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی