تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهران مدیری: بهترین تصمیم را مردم ایران می‌گیرند

مهران مدیری، کارگردان و بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی که پس از ناآرامی‌های اخیر در کشور در پی فوت غم‌انگیز مهسا امینی در گشت ارشاد تهران، با انتشار ویدیویی به انتقاد از وضع موجود و برخوردها پرداخته و از صداوسیما خواسته بود هیچ تصویری از وی از جمله برنامه دورهمی را پخش نکند، پس از گذشت مدتی و بازگشت به ایران، می‌گوید: بهترین تصمیم را مردم ایران برای کشورشان می‌گیرند. مردمِ شریف، باهوش و دوست‌داشتنی. هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود چه توسط من چه دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه‌ای هم بر عهده صداوسیماست.

کد خبر: ۱۳۸۹۴۷
۱۳:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

مهران مدیری: بهترین تصمیم را مردم ایران می‌گیرند

دیدارنیوز: مهران مدیری با انتشار ویدیویی در فضای مجازی عنوان کرد که مالکیت هر اثری که در صداوسیما ساخته برای خود تلویزیون است و درباره پخش یا پخش نشدنشان هم خود این رسانه تصمیم می‌گیرد. او همچنین با ابراز امیدواری برای در پیش بودن روز‌های روشن و حال بهتر برای مردم ایران، بر حفظ تمامیت ارضی کشور تأکید کرده است.

مهران مدیری در تازه‌ترین ویدیویی که از خود منتشر کرده، گفته است: هر اثری را که در طول این سال‌ها ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم، اما مالکش من نیستم مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود چه توسط من چه دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه‌ای هم بر عهده صداوسیماست.

او درباره اتفاقات اخیر، با تاکید بر تمامیت ارضی کشور افزوده است: نکته‌ای که این روز‌ها خیلی درباره‌اش حرف زده و بر آن تاکید می‌شود، موضوع وطن است. موضوع خاک است. موضوع امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر کسی که در این کشور به دنیا آمده، تلاش کرده و رشد کرده عاشق وطنش است، عاشق امنیتش است و عاشق تمامیت خاکش. کدام ایرانی را می‌شناسیم که یک وطن تکه پاره و از هم گسیخته را بخواهد؟ قطعا هیچ ایرانی با هیچ قومیت و هیچ شکل و شمایلی که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می‌کند، نمی‌بینید که عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد. این بدیهی است؛ همه ما عِرق ملی از مهمترین مسائلمان است و عرق ملی را همیشه داشتیم، داریم و خواهیم داشت.

مدیری در ادامه با گفته جمله «و، اما دیگران...» افزوده است: دیگرانی نه از این کشور، دیگرانی نه از این مردم، در طول این سال‌ها هر وقت اتفاقی در این مملکت افتاده است، همیشه خواسته‌اند که آن اتفاق، مردم و حتی آدم‌ها را به نفع خودشان مصادره و ضبط کنند. این خیلی ناجوانمردانه است. بهترین تصمیم را مردم برای کشورشان می‌گیرند. بهترین تصمیم را مردم ایران برای کشورشان می‌گیرند. مردمِ شریف، باهوش و دوست‌داشتنی.

این بازیگر و کارگردان درباره فضای مجازی هم گفته است: همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم. سال‌ها گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌هایش مضرات بسیاری هم دارد. کمی باید مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. این همه نقل قول‌های عجیب و غریب، اخبار عجیب و غریب و گفته‌های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم اذیتمان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان، وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم.

مدیری در پایان این ویدئو گفته است: امیدوارم بهترین برای مردم ایران اتفاق بیفتد. امیدوارم به روز‌های روشن، امیدوارم به روز‌های خوب و حال بهتر. امیدوارم خداوند همه مردم ایران و همه ما را در آغوش خودش بگیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی