تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دیدار «تاج» با همتای چینی در مالزی

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در مالزی با رئیس فدراسیون فوتبال چین نشست مشترکی را برپا کرد. رئیس فدراسیون فوتبال چین در این دیدار گفته به رغم اینکه حدود ۴ میلیارد دلار هزینه برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا صورت گرفته، اما به دلیل احترام به پروتکل‌ها تصمیم گرفتند از میزبانی انصراف دهند.

کد خبر: ۱۳۸۹۳۸
۱۱:۰۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

دیدار «تاج» با همتای چینی در مالزی

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در مالزی با رئیس فدراسیون فوتبال چین نشست مشترکی را برپا کرد.

در این جلسه، رئیس فدراسیون فوتبال چین درباره دلایل کناره گیری این کشور از میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: سیاست کشور ما رساندن کرونا به صفر است. بر این اساس، به رغم اینکه حدود ۴ میلیارد دلار هزینه برای میزبانی این مسابقات صورت گرفته بود، اما در احترام به پروتکل‌ها و سیاست‌های کلی، تصمیم گرفتیم از میزبانی جام ملت‌ها صرف نظر کنیم.

وی از ایران به عنوان ریشه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا یاد کرد و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دو فدراسیون در آینده تقویت شود.

رئیس فدراسیون فوتبال چین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف میان مدت ما با از میان رفتن ویروس کووید، ایجاد ارتباطات وسیع، گسترده و همه جانبه با فوتبال ایران است.

همچنین، در این جلسه پیرامون برنامه ریزی مشترک دو فدراسیون در دو حوزه فوتبال بانوان و تیم‌های ملی زیر ۱۶ سال آقایان توافق نظر صورت گرفت و مقرر شد برنامه‌های مربوطه وارد فاز اجرایی شود.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال چین ضمن ابراز تمایل جهت سفر به ایران از آمادگی فدراسیون متبوعش جهت میزبانی از اردو‌های تیم‌های ملی و باشگاهی ایران در کشور خود خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی