تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

ممنوعیت واردات «چای» تکذیب شد

حبیب جهانساز، رییس سازمان چای کشور با رد خبرهای مربوط به ممنوعیت واردات چای گفته درباره واردات چای مورد نیاز بازار تغییری ایجاد نشده و تنها واردات سه کد تعرفه چای غیر تخمیری، چای سبز و چای کیسه‌ای ممنوع شده است.

کد خبر: ۱۳۸۹۳۳
۱۰:۲۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱

ممنوعیت واردات «چای» تکذیب شد

دیدارنیوز: رییس سازمان چای کشور گفت: از ۱۰ کد تعرفه واردات چای واردات ۳ کد تعرفه نظیر چای سبز، غیرتخمیری و کیسه‌ای ممنوع شده است که تاثیری در تنظیم بازار داخلی ندارد.

حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور، در واکنش به اعلام ممنوعیت واردات انواع چای از قول وزارت صنعت در رسانه‌ها اظهار داشت: درباره واردات چای مورد نیاز بازار کشور تغییری ایجاد نشده و تنها واردات سه کد تعرفه چای غیر تخمیری، چای سبز و چای کیسه‌ای ممنوع شده است.

وی افزود: اخباری که درباره ممنوعیت واردات انواع چای به کشور مطرح شده اشتباه است و ممنوعیت در بخش‌هایی است که تاثیری در تنظیم بازار داخلی ایجاد نخواهد کرد به طوری که از ۱۰ کد تعرفه واردات چای واردات سه کد تعرفه ممنوع شده است.

رییس سازمان چای کشور ادامه داد: برآورد می‌شود تا پایان فصل برداشت چای حدود ۱۱۵ هزار تن برگ سبز چای و ۲۴ تا ۲۵ هزار تن چای خشک در کشور تولید شود که ۲۵ درصد نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مانند سال‌های گذشته برای تنظیم بازار، بخش عمده‌ای از نیاز کشور از محل واردات تامین می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی