تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دومین پیروزی برای زوج صابر و حامد

تیم ایرانی، برنده رالی اژه شد

پس از دو روز رقابت هیجان‌انگیز در مسابقات رالی اژه ترکیه، تنها تیم ایرانی حاضر در این رالی در کلاس R1-ST برنده شد و روی سکو ایستاد.  

کد خبر: ۱۳۸۸۹۹
۱۶:۵۹ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

تیم ایرانی، برنده رالی اژه شد

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: پنجمین مرحله از مسابقات رالی ترکیه در فصل ۲۰۲۲ با پیروزی تیم ایرانی در کلاس R1-ST به پایان رسید تا دومین برد این تیم در فصل جاری شکل بگیرد. تیم ایرانی که در مسابقه فیستا رالی کاپ حضور پیدا کرد در روز‌های شنبه و یکشنبه اخیر در منطقه اژه در ازمیر ترکیه به جاده زد و در جاده آسفالته موفق به کسب مقام اول شد.

صابر خسروی راننده و حامد مجد نقشه‌خوان تیم فورد کاسترول ایران در این مسابقه موفق شدند مسیر ۴۰۰ کیلومتری مسابقه را در دو روز طی کنند و بهترین زمان را در کلاس R1-ST به ثبت برسانند. این دومین پیروزی آن‌ها در فصل جاری رالی ترکیه است و با این پیروزی آن‌ها امیدوار شدند در راند آخر فصل که در شهر استانبول برگزار می‌شود نیز مقام خوبی کسب کنند و در جدول این گروه به قهرمانی سال نزدیک‌تر شوند.

تیم ایرانی، برنده رالی اژه شد

رالی اژه در مسیر‌های آسفالته کوهستانی و جنگلی طراحی شده بود و خط پایان آن نیز در ازمیر قرار گرفت. ۶۷ تیم در کلاس‌های مختلف در این مسابقه حضور پیدا کردند که در بالاترین کلاس اورهان آوچیوغلو با اتومبیل اشکودا فابیا بهترین زمان را در بالاترین کلاس کسب کرد. با توجه به سختی مسیر و فشاری که به خودرو‌ها وارد شد، نهایتا ۴۶ خودرو از خط پایان گذشتند.

صابر خسروی و حامد مجد نیز با فورد فیستا R1 در همین کلاس بهترین زمان را ثبت کردند تا تیم فورد کاسترول ایران در ازمیر روی سکو برود. تیم ایرانی در مجموع و در جدول زمانی همه کلاس‌ها توانست رتبه ۲۷ را کسب کند و در صورت پیروزی در راند بعدی در استانبول، قهرمان سال در کلاس R1-ST خواهد شد.

تیم ایرانی، برنده رالی اژه شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی