تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

نتانیاهو: اوباما من را تهدید کرد

بنیامین نتانیاهو، باراک اوباما را به تلاش برای "تحمیل رویارویی‌ها با اسرائیل" متهم کرده و گفت که اوباما نسبت به اسرائیل کینه داشت.

کد خبر: ۱۳۸۸۸۸
۱۵:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

نتانیاهو اوباما من را تهدید کرد

دیدارنیوز ـ به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در کتاب جدید خود با نام Bibi: My Story مدعی شد که در اولین نشستش با باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در کاخ سفید در سال ۲۰۰۹، اوباما او را تهدید کرد. وی گفت، زمانی که نشست در آستانه پایان بود، اوباما گفت: همانطور که می‌دانید معمولاً مردم به طور اشتباه من را می‌فهمند، اما من از شیکاگو آمدم. می‌دانم چگونه با رقبای قدرتمند تعامل کنم.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که اوباما یک کار دیگر انجام داد که "به شدت من را شوکه کرد چراکه او با شخصیت منضبط من مخالف بود. پیام شفاف بود و هدف از آن ایجاد ترس در درون من بود". اما نتانیاهو نگفت که اوباما چه چیزی به وی گفت که او آن را تهدید تلقی کرده است.

نتانیاهو عنوان داشت بعد از آنکه اوباما رئیس جمهور شد، وی احساس کرد که تنش‌ها میان دو طرف از فشار معمول از سوی روسای جمهور آمریکا در مورد مساله فلسطین فراتر رفته است و حتی چیزی بسیار عمیق‌تر از نظر ایدئولوژی و شخصی است.

نتانیاهو از ناکامی خود نیز به دلیل عدم توانایی‌اش برای قانع کردن دولت اوباما جهت ایستادگی در کنار وی درخصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی